Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 2 miesiąc temu #482
|
Czujnik położenia wału w m103 nie jest podłączony do sterownika KE-Jet tylko idzie do modułu zapłonowego. A sygnał obrotów dla obrotomierza idzie z modułu zapłonowego do licznika, bodajże przewód żółto-zielony jak mnie pamięć nie myli.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 2 miesiąc temu #483
|
Teraz kwestia jak podłączyć EE3+ cewki żeby skrzynia działała prawidłowo i silnik.
Nie długo założę tutaj swój temat. Na razie muszę skończyć swoje audi 80 2.3 10V oraz inne auta które stoją mi na podwórku. Trzeba powoli zacząć budować wiązki i dostosowywać nowy osprzęt silnika. Koło do trrigera dorabiałeś przy silniku czy z zewnętrznej strony ? Pytam czy pasek równo pracuje. Ile kosztował Cię swap takiej slrzyni? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 2 miesiąc temu #493
|
Koło triggera musi być na tej stronie od silnika osadzone, trwale połączone z piastą ,czyli nie może być tam gdzie pasek bo to jest już na gumie od tłumika drgań. Widać to na fotkach z pierwszej strony wątku.
Swap i zmotanie skrzyni odbyło się dokładnie 10 lat temu więc nie pamiętam szczegółów a wpadłem na to gdy na szrocie leżały obok siebie takie dwie skrzynie: z RWD i 4Matic, różniły się tylko tylną pokrywą, gdzie w 4Matic było wyjście na wał od przedniego napędu. Generalnie jakakolwiek 722.3 to pancerna konstrukcja, 722.5 to porażka na maksa. Natomiast 722.4 to i tak mocna skrzynia ale słabsza od 722.3, zasadniczo różnią sie tym że sprzęgło hydrokonetyczne w 722.4 jest osadzone na łożysku tocznym a w 722.3 na panewce, przez co ma znosić więcej Nm. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 2 miesiąc temu #497
|
Orientujesz się jaki moduł może sterować cewkami 07K905715F ? Potrzebuję jakiś do silnika R5 żeby podłączyć do Digital ECU Cheater. On nie ogarnia cewek. Chce dać je przez moduł pod sygnał z halla.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 2 miesiąc temu #498
|
R5 to chyba tylko Audi i Volvo, bo innych nie znam
i tam bym szukał, w nowszych konstrukcjach. Na szybko wygooglałem to www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4_Ignition.htm |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 2 miesiąc temu #521
|
Jaki czujnik polecasz zamiast seryjnego czujnika obrotów na złącze diagnostyczne? Potrzebuję na wtyczkę żeby podpiąć do deca i V8.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |