Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 1 miesiąc temu #572
|
Czyli zakładając że dostają 14v powinny się wyrabiać. Mimo wszystko zastanowił bym się nad dobranie wtrysków na 80% DC. Jesteś pewny że wtryski są dobre i się nie wieszają? Zazwyczaj cewki najbardziej wariują pod obciążeniem.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 1 miesiąc temu #598
|
Wtrysków właśnie nie jestem 100% pewny bo wszystkie to używki z allegro i jeden już padł całkowicie , ale że mam ich 8 szt. to miałem zapas.
Mam zamiar kupić nowe, zamiast obecnych: Bosch 0 280 156 023, 340cc @ 3bar rozważam: Bosch 0 280 156 021, 300cc @ 3 bar Trochę mniejsza wydajność a są połowę tańsze. Nie chcę mniejszych wtrysków bo planuję później soft turbo na 300KM. Mam teraz kłopot z fabrycznym triggerem pochodzącym z silnika m104 2,8/3,2 montowanym na kole zamachowym, który pasuje idealnie do silnika m103 jaki posiadam. Specjalnie zrzuciłem skrzynię i już mam ten trigger zamontowany i chciałbym na nim wszystko uruchomić. Wygląda to jak na rysunku poniżej. W GMP pierwszego tłoka czujnik położenia wału "patrzy" nie na środek zęba triggera jak mówi instrukcja a na jego krawędź a dokładnie uwzględniając kierunek obrotu na początek przerwy między zębami. Mam nadzieje, że nowszym EcuProg i frimware uda się i to usprawnić. Przydało by się dodać programową korektę kąta obrotu (jak np. jest to w megasquirt) bo w tym przypadku miałbym przekłamanie 3 stopni. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 1 miesiąc temu #606
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 1 miesiąc temu #607
|
Siłownik elektryczny tempomatu. Masz tempomat?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 1 miesiąc temu #608
|
No właśnie nie mam manetki we wnętrzu dlatego mnie to zdziwiło.
Nie widziałem też po vin żeby był. Co jeszcze do niego potrzebuje? Ale patrząc na tą aukcje: allegro.pl/mercedes-124-3-0-tempomat-kompletny-i6514279159.html to mam wszystko co na zdjęciu, tylko nie mam manetki. Najlepsze jest to że mam regulowaną kolumnę kierownicy i nie jest łatwo się do niej dobrać a po drugie wywaliłem wiązkę silnika i muszę sprawdzić czy tą oszczędziłem, ale chyba tak. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez emanuel33.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 1 miesiąc temu #621
|
Znalazłem przepustnicę która jakby pasowała do mietka bez rezania czujnika tps i stycznika. carservice-kueppers.de/Pierburg_Service/....php?pID=848&image=0
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |