Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #454
|
Powiedz mi jeszcze jakie sygnały potrzebuje automat do działania?
Chce u siebie odłączyć cała starą wiązkę od sinika. Zmienić przepustnice. Czujnik temeratury silnika dać nowy z audi. Temp dolotu też zmienić. Zapłon pod EE3+. Cewki. Powiedz mi jeszcze, ile wyniósł Cię porting głowocy? Chce zrobić w M104. Pytanko kolejne. Mam taki sam tps jak Ty i chce przerobic też tak przepustnice, tylko w V8. Jak przedłużyłeś jej trzpień od czujnika do cięgna? Bo ogólnie jest za krótki. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez emanuel33.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #455
|
Nie wiem jak jest z automatem 722.5, ale podejrzewam, że tak samo jak z 722.4, 722.3. Różnią się tylko ilościa biegów. Sygnałów elektrycznych do działania to tak na prawdę nie potrzebuje żadnych, potrzebne tylko podciśnienie, a właściwie dwa podciśnienia. Z elektrycznych rzeczy to do tych skrzyń dochodzą, jeszcze sygnały dla:
- zawodu kick-down, - zaworu Stabdard/Economy - i do włącznika zespolonego odpowiedzialnego za blokowanie rozrusznika gdy wrzucony bieg, zapalania lampki wstecznego. Też wyprułem całą wiązkę, ale : - Jak się pozbędziesz przekaźnika KPR to nie będzie działał Kick-Down, właściwie będzie działał ale przy max rpm nie wrzuci wyższego biegu dpoóki nie ujmiesz gazu z przycisku K-D. Ja go wywaliłem bo chcę aby tym sterował EE3+ za pomoca wyjścia parametrycznego po obrotach z histerezą. Jak masz oryginalnie klimę to musisz zostawić przekaźnik KPR bo on klimą też steruje. Ja klime dokładałem i mam własnego pomysłu niezależne sterowanie a'la klimatronik. - Warto zostawić tzw. srebrny przekaźnik i przez niego zasilić ECU, jest on zabezpieczeniem w razie gdyby szlag trafił regulator napięcia w alternatorze, wówczas nie wyjarasz ECU tylko strzeli bezpiecznik w tym srebrnym przekaźniku. Wygoglaj sobie hasło "mercedes overvoltage protection relay". Porting głowicy sam robiłem, zleciłem jedynie obróbkę gniazd zaworowych, zaworów, wymianę prowadnic, planowanie. Trzpień do TPS zrobiłem tak, że kupiłem na allegro za 20zł używkę przepustnicę z AlfaRomego wraz z używanym takim TPSem, no i miałem kawałek ośki pasujący do TPSa, uciąłem to, naciąłem szlifierką rowek i spasowałem do ośki oryginalnej przepustnicy. A między TPS a przepustnicę dorobiłem adapter z balchy alu żeby poprzenosić otwory mocujące.
Za tę wiadomość podziękował(a): emanuel33
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #456
|
Ile by kosztawa taka obróbka głowocy u Ciebie? Mam cały silnik do zrobienia, to od razu i to chce zrobić, bo olej leje się każdą możliwą szczeliną.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #457
|
Nawet się nie będę nad tym zastanawiał, bo czasu nie mam. Jedno auto rozkopane a dwa czekają w kolejce. Najszybciej do tej roboty znajdziesz kogoś na racingforum.pl |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #458
|
Zainteresowanie efi widzę nie maleje i chętnych nie ubywa ?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #459
|
Zainteresowanie jest, ale narazie wszystkim odmawiam bo obiecałem sobie, że najpierw zadbam o własne samochody. Po W126 przerabiania na EFI będzie Micra K10, a po niej biorę się za motanie terenowego auta wyprawowego na bazie Cherokee z nieśmiertelnym 2,1TD. A później mogę pomyśleć o nie swoich autach
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|