Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #648

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
W decu też tak jest. Zmieniam je w zależności od pory roku.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #649

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Miewam problemy z wypadaniem zapłonów, przy fajkocewkach 07K905715.

Zastanawiam się nad jednym:

Jeśli mam dwell time dla fajkocewki aktywnej:

8V => 3,3ms
10V=> 3,0ms
12V => 2,6ms
14V => 2,4ms
16V => 1,5ms

a te fajkocewki pracuja w wasted spark i są spięte po dwie, to czy powinienem wydłużyć w tabeli EuProg dwell time dwukrotnie?

Cewki te zasilane są równolegle to teoretycznie nie powinno sie wydłużać dwell time.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #650

  • voytec
  • voytec Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 53
  • Otrzymane podziękowania: 1

oress napisał: - Trasa się kończy, staję w korku temp. powietrza rośnie do 40C, jałowe spadają do 750, AFR wzrasta i jest lipa.


Może próbuj prawidlowo ustawić IAT fuel corrections, jeżli po zmianie temp w dolocie zmienia się AFR. AFR ma b.duzy wpływ na jałowe.

Dwell time musi być dobrany pod konkretny typ cewki. Nie musisz nic podwajać, Spróbuj może zwięszyć czas ładowania cewki przy ~14v

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez voytec.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #651

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
IAT fuel correction póki co wyzerowany, ale pobawię się tym, choć to bajer bardziej do uturbionych silników i watpię aby w tym przypadku coś to wniosło, gdyż:

- staję w korku, tepmeratura w dolocie rośnie, powietrze się rozrzedza a ilość paliwa podawana ta sama, obroty spadają, AFR spada. I teraz przydało by się bardziej uchylić zawór aby dostarczyć więcej powietrza dla tej samej ilości paliwa aby obroty się wyrównały do poziomu sprzed wzrostu temp. powietrza w dolocie.

Jeśli IAT fuel correction pomoże to OK, zdam relację.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 9 miesiąc temu #1128

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Prace nad EE3+ stoją z powodu remontu ASB

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 8 miesiąc temu #1190

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ile chcesz za czujnik VR z całym mocowaniem na przód na koło ? Przed wyjęciem silnika i jego remontem, chce go odpalić. Może być odp na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena