Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #648
|
W decu też tak jest. Zmieniam je w zależności od pory roku.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #649
|
Miewam problemy z wypadaniem zapłonów, przy fajkocewkach 07K905715.
Zastanawiam się nad jednym: Jeśli mam dwell time dla fajkocewki aktywnej: 8V => 3,3ms 10V=> 3,0ms 12V => 2,6ms 14V => 2,4ms 16V => 1,5ms a te fajkocewki pracuja w wasted spark i są spięte po dwie, to czy powinienem wydłużyć w tabeli EuProg dwell time dwukrotnie? Cewki te zasilane są równolegle to teoretycznie nie powinno sie wydłużać dwell time. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #650
|
Może próbuj prawidlowo ustawić IAT fuel corrections, jeżli po zmianie temp w dolocie zmienia się AFR. AFR ma b.duzy wpływ na jałowe. Dwell time musi być dobrany pod konkretny typ cewki. Nie musisz nic podwajać, Spróbuj może zwięszyć czas ładowania cewki przy ~14v |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez voytec.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 tygodni temu #651
|
IAT fuel correction póki co wyzerowany, ale pobawię się tym, choć to bajer bardziej do uturbionych silników i watpię aby w tym przypadku coś to wniosło, gdyż:
- staję w korku, tepmeratura w dolocie rośnie, powietrze się rozrzedza a ilość paliwa podawana ta sama, obroty spadają, AFR spada. I teraz przydało by się bardziej uchylić zawór aby dostarczyć więcej powietrza dla tej samej ilości paliwa aby obroty się wyrównały do poziomu sprzed wzrostu temp. powietrza w dolocie. Jeśli IAT fuel correction pomoże to OK, zdam relację. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 9 miesiąc temu #1128
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 8 miesiąc temu #1190
|
Ile chcesz za czujnik VR z całym mocowaniem na przód na koło ? Przed wyjęciem silnika i jego remontem, chce go odpalić. Może być odp na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |