Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2171
|
To idź od razu w rozwiazanie docelowe, bo jak już pare razy świecił kolektor wydechowy w wolnossaku to zawory wydechowe też. Przy takich zabawach można szybko uwalic coś w silniku, lub nadwyrężyć poszczególne elementy na tyle że w póżniejszym czasie jak już silnik będzie ogarnięty wzorowo coś nagle padnie...
Co do e30 - projekt mojego taty który robimy już x lat, były wzloty i upadki, od kilku rozłupanych tłoków do pożaru wiązki silnika... ale już któryś miesiąć wreszcie jeździ i udało sie ostatnio nawet zrobić ET 11,5 z paroma problemami. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2172
|
swiecil oznaczalo lekka czerwona poswiate spod bandaza bazaltowego, nie katowalismy ile sie da, trwalo to jakies max 15min i jazda probna na 3km, pozniej byl powrot do dlugiego dolotu. Czy to ma jakies znaczenie ze swiecila sie tylko rura czwartego kanalu?
lubie takie projekty na cale zycie, walka do samego konca i dalej, wsparcie i wspolne budowanie pomijam bo to cos unikalnego, ale bedzie mnie motywowalo by cos takiego zbudowac najpierw w Audi a pozniej w golfiku |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2173
|
Temperatura x czas x ilosć takich cykli prowadzi do obniżenia wytzrymałośći wszystich elementów silnika.
Chodziło mi o to ze zawory wydechowe mogły już trochę dostac po d*pie. Jak doładujesz ten motor to moze sie kiedyś okazać że któryś zawór nie da rady i (odpukać) się rozleci. To oczywsićie ekstermum, ale jest wiele przypadków że ktoś buduje silnik na wzór jakiegoś w internecie, a potem całosć nie działa jak trzeba, sie rozpada po raz kolejny, a poskładany jest na używanych gratach które są ponoć w stanie wytrzymać bardzo dużo. Bardzo dużo znaczy tutaj jak są nowe, lub prawie nowe. Co do E30, to dzięki |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Killme.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2174
|
mysle ze jeszcze blaganu nie narobilem, mam przedmuch na 4 kanale ssacym bo slychac i widac ze silnik nierowno chodzi i z krokowca na wolnych musialem zdjac 20 jednostek bo lapie lewe powietrze, bede to poprawial i dopiero wtedy szedl dalej z ITB.
Co do meczenia motrow, widzialem juz bardziej extremalne przypadki w ktorych celowo byl przestawiany zaplon by strzelac z wydechu, katowanie bylo do odcinki godzinami ze kolektory czerwone az do okolic wybieraka biegow i silnik dalej jezdzi ma moc a uzywany jest 2 tygodnie w ciagu calego roku. stara konstrukcja z lat 80, golfik GTI 1.8 8V.. inni tez lubia prostacko dokazywac w podobny sposob i tez te silniki dalej zyja. co Ty na to? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2175
|
porobil mnie ten twoj motor, naturalnie wszystkie prawdziwe m power od samego poczatku mialo ITB w serii z fabryki??
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2176
|
Jak na lato padaja turbiny i urywają się grzybki zaworów uzywając procedury i innych wodotrysków to fakt. W jednych silnikach szybciej w drugich poźniej. Odebrałeś to jak widze, że wyszło mi w szklanej kuli ze przykatowałeś motor Nie o to chodzi. Chciałem poprostu przekazać że takie eksperymenty na początku mogą się poprostu czasem zemścic w czasie poźniejszym, typu spadajaca po roku kompresja bo motor jeździł na początku w cholerę przylany do momentu porządnego strojenia itp.itd. Co do e30 - siedzi tam najdoskonalszy motor 6 cylindrowy jaki BMW zbudowało - S38 z E34M5. Kupiliśmy kiedyś całe sprawne auto żeby pozyskać ten motor. Zawory wydechowe wypełnione sodem, kolektor wydechowy z inconelu, ITB, airbox z zmienną długoscią dolotu, mechanika zamiast hydrauliki w głowicy, a sama glowica jest tak doskonała że do dzis uznaje że w latach 80tych tylko silniki F1 mogły pochwalić się lepszą - ma nawet osobny odpyw płynu z okolicy każego kanału wydechowego do wspólnego kolektora. Silnik te jeździly w 3.0 CSL i M1 procar. Wersja cywilna została zdławiona do 315/340 km z wersji torowej 450km lub podwójnie doładowanej 780km(schnitzer). W Szwecji sporo jest tych silników zrobionych na 1000-1200km w stretowych autach. U nas szacujemy narazie skromne 600-650 |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |