Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1182
|
no moge ale czy to ma sens? co z tego wyczytasz? moge wyseparowac w excelu tylko te dwie rzeczy, ewentualnie wkleje tutaj wykres, zaleznosc afr / %tps powinna byc liniowa?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1183
|
To może zamiast tego sprubój na postoju dodać szybko gaz i zobacz co się dzieje z afr. Jak ubożeje to sprubój dodawać enrichment aż będzie stabilny .
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 2 miesiąc temu #1417
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2160
|
Poskladalem zestaw przepustnic z ZX12R i podjalem probe montazu na silniku, jednak wyszlo mase baboli, glownie zwiazanych z ustawianiem.
Czy na DECu jest mozliwe ustawienie takiego setupu by spalanie bylo poprawne z lambda w okolicy 0.5V lub poprawnym AFRze? Charakterytyka zestawu: 1. Podcisnienia do deca zebrane trojnikami ze wszystkich runnerow, z tej samej linii obslugiwany regulator cisnienia paliwa ale na malych wewn. srednicach 1-2mm 2. Krokowiec zasilany z gniazd wtryskiwaczy ZX12R polaczonych trojnikami, z tej samej linii obslugiwanie wspomaganie hamulcow (serwo) 3. Listwa wtryskow z ABFa przerobiona pod sterowanie batch-fire (fabrycznie pelna sekwencja) 4. TPS i IAT w pelni obslugiwane Opis tego co sie dzieje: na mapie z dlugiego dolotu pracuje stabilnie po odpaleniu ale podcisnienie w okolicach 90kPa, obroty nabiera poprawnie, ale na wolnych strasznie zalany, almbda 0.8-0.9, afr ponizej 10.0, nie ma szans zeby to wyregulowac, zdejmujac paliwo na mapie VE obroty wzrastaja a lambda i AFR stoja w miejscu, zwiekszajac paliwo obroty maleja ale dawka podobnie czyli bez zmian Nie mam pewnosci czy calosc jest dostatecznie szczelna i czy nie lapie lewego powietrza, czy ktos tutaj budowal ITB na elektronicznym wtrysku i moglby podpowiedziec co zmieniac zeby to ogarnac do jazdy? Aktualnie da sie jechac, ale nie ma to wiekszego sensu bo kopci jak dizel, a kolektory czerwone po kilkunastu minutach, kosmiczne spalanie pomijam |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2161
|
Podaj maila
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2162
|
wygralem cos? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |