Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 10 miesiąc temu #769
|
robilem 3 podejscia do wycinania kolka, zawsze byly wycinane dwie srednice, ostatnia proba ktora okazala sie odpowiednia zostawila mi tylko jedno powiekszone kolko ktore jest wieksze od tego na zdjeciu o 10mm na srednicy i takie moge wyslac. jezeli masz laser w zasiegu to moge wstawic tutaj DXFa gotowego do ciecia w odpowiednim ksztalcie i rozmiarze
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 10 miesiąc temu #770
|
Niestety nie mam w pobliżu takich usług jedynie waterjet podobno jest w okolicy.
Rozwiązałeś problem sygnału obrotów ?? Jeśli nie podaj jakiegoś mejla myślę że poradził by coś na to... |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 10 miesiąc temu #771
|
nie ma reakcji na pytanie wiec bede lutowal to co na schemacie bo mam juz wszystkie elementy, niedlugo ostatni etap konwersji na wasted spark.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 9 miesiąc temu #1127
|
szukajac powodu zawyzonego spalania pobawilem sie troche analiza logu. Probka ma 46min i trase ok 60km, po przeliczeniach w excelu wyszlo srednie spalanie na poziomie 8,2l/h co daje ok 10.5l/100km, niby wszystko ok ale w rzeczywistosci wychodzi prawie 18l/100. Zamontowane wtryski maja 215ccm, a w DECu ustawione jako 220ccm.
Podjalem sie tez proby utworzenia tabeli AFR, latwo nie bylo ale po wycieciu pikow i edukacji nowych formul excela udalo sie wygenerowac taka tabele z ktorej wynika ze strojenie jest calkiem niezle. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1167
|
znalazlem powod nadmiernego spalania, to ustawienia "na pale" acceleration enrichment, przestawienie czasu na 0ms zaskutkowalo spalaniem ponizej 10L/100, co do spadku dynamiki to mozna sobie darowac kilkuprocentowy spadek kosztem dwukrotnie nizszego spalania.
Spokojna jazda 1.5t autem ze stalym napedem na 4 kola w trasie przy predkosciach do 120kmh - 8.5L/100km. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1174
|
Acceleration enrichment musi/powinno być tak ustawione żeby afr po dodaniu gazu pozostawał na taki samym poziome.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |