Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1175
|
nie rozumiem
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1176
|
Jak dodajesz gazu to teraz jakby myśli chwile i dopiero przyspiesza?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1177
|
nie zauwazylem takiego zachowania, caly czas jest jak dziki kon rwie od razu do przodu, na pewno mialem to ustawione o wiele za duzo, ale czy bylo mozliwe ze AFR tego nie wychwycil a spalanie bylo kosmicznie wysokie a po wylaczeniu dolewania paliwa spadlo?
pozniej wstawie tabele AFR po korektach |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1178
|
Jest to możliwe ze spalanie spadło bo ta funkcja dolewa paliwa kiedy następuje szybkie otwarcie przepustnicy i afr spada z racji nagłego wzrostu ilości powietrza w cylindrze . Masz szerokopasmówkę zamontowana? Jaki afr masz teraz podczas przyspieszania ?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1179
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1180
|
Ja jeszcze nie mam nic co mógłbym wystroić . Wiem od jednego tunera ze tak to ma wyglądać . Możesz podpiąć afr i zrobić loga w czasie jazdy vs tps?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |