Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2163
|
Kucza, czy przestawienie obliczania dawki paliwa w tryb Alpha-N powoduje ze od tej pory dawka bedzie wyliczana na podstawie kata TPSa?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2164
|
Przy itb zmieniasz na alpha-n bo po map-ie nie da się tego wystroić.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2165
|
Tak Leetveen
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2166
|
ok, dzieki za potwiedzenie, sprawdzilem to godzine temu i tak jest wiec dzialam dalej, sciagam wakuometry do synchronizacji przepustnic i przygotwuje sie do kolejnego ataku, czy cos mnie moze jeszcze zaskoczyc? bez wiekszego problemuu wystroje teraz silnik po tpsie aby utrzymac prawidlowo lambde w calym zakresie mapy? zaplon zostawiac na 8st?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2167
|
Dobrze że działasz dalej. Jak kolektory Ci swieciły to raczej przez zbyt późny zapłon bardziej. Doprowadź najpierw mape zapłonu do ładu - nie wiem ile może Twój silnik przyjąć zapłonu przy WOT, ale myśle że 28-30 przy koncu obrotów. Zrób koło 22-24 w średnim zakresie do powiedzmy narastających 28-30 w końcu obrotów.
Przy niższych wartościach TPS zrób interpolacje aby mieć te 35-40 stopni przy cruisingu aby zachowac ekonomię. Bez w miarę dobrej mapy zapłonu na początek szkoda czasu i paliwa aby stroic AFR, bo będzie się zmieniać sporo przy ruszaniu zapłonem. Dodam że nieźle rośnie poziom trudnosci w wystrojeniu gdy mamy ITB i turbo z kolektorem wydechowym które nie chce dmuchać mniej niż 1 bar, co przy pojemnośći 3,6 jak poniżej produkuje już całkiem słuszną moc Masz wiecej fotek tych przepustnic? sam się zastanawiam żeby w przyszłosci zrobić itb w Skodzie, ale też się obawiam czy uda się to sensownie wystroić samym MAP sensorem |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 5 lata 2 miesiąc temu #2168
|
kur! moje marzenie ITB + turbo, myslalem ze to niemozliwe
przepustnice z ZX12R to opcja ktora daje chyba najwieksze mozliwosci tuningowe bo nie sa one polaczone ze soba i mozna je prawie dowolnie rozstawiac co w moim przypadku bylo kluczowe bo na suchara rozjezdzaly sie na skrajnych runnerach prawie o cm. Killme wiem ze proponujesz sciezke docelowa ale ja jeszcze jezdze w trybie piggyback i nie steruje zaplonem, co prawda wszystko mam przygotowane pod full stand alone, ale brakuje mi wiedzy i jak juz to raczej DECa bede musial upgradowac przynajmniej do EE3+ bo sakoda juz energii na edisa. W niedalekich planach jest tez turbawka z cewkofajkami wiec ee3+ wtedy to juz minimum. Dzieki za wskazowki z nastawami TPSa, bede o tym pamietal przy najblizszej probie. Podobno jest opcja zeby zczytac z seryjnego ECU mape zaplonu robiac dumpa pamieci ukladu i podgladajac go w wizualizatorze pewnych obszarow pamieci, ogladalem soft ABFa i bylo wyraznie widac gdzie sa 3 mapy w tym jedna zaplonu. spac dzisiaj nie bede przez to Twoje foto.. za bmw nie przepadam, ale ta komore bym powiesil na scianie |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |