Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #407
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 3 miesiąc temu #461
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 2 miesiąc temu #472
|
Możesz pokazać w jaki sposób będzie mocowany trigger do koła pasowego??
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 2 miesiąc temu #473
|
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 2 miesiąc temu #474
|
no z tą nierdzewką to raczej strzał w kolano...
Zdaj relacje jak poszło pasowanie triggera. Ja to sobie wymyśliłem inaczej mianowicie pierścień osadzony na piaście koła pasowego napędu klimatyzacji. Na zdjęciu jest próbka z pleksi. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez dzilo.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 2 miesiąc temu #475
|
niezla ta probka troche malo miejsca na czujnik, poza tym jak pisali w kilku miejscach - przy takiej konstrukcji ze zebatka jest mniejsza o metalowego kola w sasiedztwie moga wystapic bledy w synchronizacji, dlatego 36-1 musi byc srednicowo najwieksze z calego zestawu
jest taki jeden gatunek nierdzewki magnetycznej 440C ale raczej pojde w ocynkowanego czarnucha niz bawic sie w polowanie na material..uchwyt bede robil najprostszy jaki sie da czyli pewnie z malego kawalka przewierconego na wylot aluminium jako tuleja z przykreconym uchwytem z plaskownika do bloku.. wiazka wstepnie polutowana |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|