Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 11 miesiąc temu #748
|
mysle ze nic nie stoi na przeszkodzie o ile sterowanie jest masa przy +12V
mam taki aktualnie na sprzedaz bo okazalo sie ze budowa kolektora uniemozliwia montaz ze wzgledu na zle umiejscowiony krociec w krokowcu i musze kupic z koncowka ..D ktory jest lustrzanum odbiciem. sprzedam za 50zl z wysylka. krokowiec jest po ultradzwiekach i nasmarowany. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 11 miesiąc temu #749
|
ja właśnie dzisiaj załatwiłem sobie na podmiankę przypadkiem właśnie ten z literką D na końcu, od AUDI ABK ale na wolnych mam 1400 obr/min i wolniej schodzi z obrotów, może silniczek trafiony może inaczej jednak pracuje, może jak poskładasz dziada to sprawdź u siebie z ori sterowaniem jak to pracuje, chociaz np, w digi I działa i ten i ori z motronica |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez hubos21.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 11 miesiąc temu #750
|
pewnie jest usyfiony w srodku i moze sie przywieszac jezeli dlugi czas nie pracowal. sprawdz przez wylot jak pracuje po podaniu napiecia z akumulatora bezposrednio, dobrze jest go przeczyscic w ektrakcyjnej ale zanurzajac tylko ta czesc ktora jest mechaniczna, jezeli przywiesza sie sam silniczek to od strony kostki na srodku jest zolta plomba (w gniezdzie kostki) a pod nia maly wkret imbusowy, wykrecajac go masz dostep do pracujacej osi silnika i przesmarowania go jakims dobrym lubrykantem
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 11 miesiąc temu #751
|
właśnie się zastanawiałem od czego ten żółty platik, trochę mi jedzie z tego silniczka WD40 , chyba ktoś go czyścił, wiesz jakby był sprawny i byś chciał to mogę się zamienić bo mi bez różnicy czy z C czy z D ale nie chcę wciskać nie sprawnego bo po prostu inaczej nie wiem jak go sprawdzić |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 11 miesiąc temu #752
|
Bylem pewien na 100% ze nie zaskoczy mnie ta kwestia, bo skad mialem wiedziec ze jest C i D dopiero jak juz go ogarnalem do montazu wyszlo ze nie da sie spasowac z kolektorem abfa. Sprawnoscia sie nie przejmuj, poradze sobie z uruchomieniem go, po tym jak juz skatowalem ten co aktualnie jezdzi (rozpolowiony do poznania budowy, zlozony i pokleojony tasma z nasa )
Mozemy zrobic barter adresy na PW? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 11 miesiąc temu #753
|
heh, zapomnialem ze to forum nie obsluguje wiadomosci..
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|