Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2191

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 4
Chyba pojawil sie kolejny problem, po czym poznac ze wtryskiwacze sie zawieszaja lub wpadaja w petle pelnego otwarcia czyli nie wyrabiaja juz wydajnoscia?

Czy da sie to rozpoznac po logach i parametrze "DC"?
Ostatnio zmieniany: 2 lata 9 miesiąc temu przez Leetveen.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2192

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 469
  • Otrzymane podziękowania: 56
  • Oklaski: 26
Tak DC pokazuje jaki jest stosunek czasu trwania wtrysku do czasu trwania dwóch obrotów wału. Dochodzimy do max 90%.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2193

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 4
Czyli do tzw. % duty cycle ok! dzieki za podpowiedz, wyglada na to ze zarowno 215cc jak i 225cc to za malo w moim przypadku, zakladam 315cc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 8 miesiąc temu #2224

  • hubos21
  • hubos21 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Coś się dzieje w temacie ITB?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena