Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 7 miesiąc temu #515

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
Jak postępy udało się zamontować trigger ???

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 6 miesiąc temu #586

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
zakopalem sie troche z licznikiem..



i wiem juz dlaczego wyszedl zonk z kolami zebatymi, sa nierdzewne a mialy byc z kwasowki ktora jest ferromagnetyczna i czujnik VR na nim dziala..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 5 miesiąc temu #657

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
w koncu udalo sie spasowac odpowiednio wyciete kolo zebate i skrecic z kolem pasowym. Wiazka adaptacyjna tez ogarnieta. Druga wiazka pod sekwencyjne sterowanie wtryskiwaczami



Temat nie zostal poruszony w manualu do DEC'a ale spodziewam sie ze po zdjeciu aparatu zaplonowego na silniku pojawi sie brak sygnalu obrotow. Dlatego zaczalem juz poszukiwanie rozwiazania i znalazlem cos takiego



czy to wystarczy? czy zostawic aparat zaplonowy i niech dalej liczy obroty silika? tyle ze fabryczna cewke ze wzmacniaczem tez chce wywalic skoro nie bedzie juz potrzebna

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 5 miesiąc temu #721

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Dzisiaj w koncu ozywilem sterowanie silnikiem krokowym, swietnie to dziala, polecam zamontowac taka wersje aby miala regulacje dolnego punktu podparcia na srubie i skonfigurowanie tylko stopnia otwarcia w zakladce "Idle control" w zaleznosci od CLT. Tabeli boost nie trzeba ustawiac bo nie jest to juz potrzebne.

numer krokowca gdyby ktos szukal to 037906457C i wystepowal we wielu VW/Audi ;)

teraz juz tylko montaz i ustawianie wasted sparka :dry:

czy ktos moze potwierdzic rysunek ukladu do generacji sygnalu obrotow z poprzedniego posta?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #745

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
cisniemy z glowica, przy okazji wszystkie uszczelki ktore sa dostepne do zmiany, nowa pompa wody, termostat, ...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #747

  • hubos21
  • hubos21 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1

Leetveen napisał: Dzisiaj w koncu ozywilem sterowanie silnikiem krokowym, swietnie to dziala, polecam zamontowac taka wersje aby miala regulacje dolnego punktu podparcia na srubie i skonfigurowanie tylko stopnia otwarcia w zakladce "Idle control" w zaleznosci od CLT. Tabeli boost nie trzeba ustawiac bo nie jest to juz potrzebne.

numer krokowca gdyby ktos szukal to 037906457C i wystepowal we wielu VW/Audi ;)

teraz juz tylko montaz i ustawianie wasted sparka :dry:

czy ktos moze potwierdzic rysunek ukladu do generacji sygnalu obrotow z poprzedniego posta?


czy taki silniczek można założyć jak sterowanie idzie z ori ECU, bo fajna sprawa z tą srubką do regulacji

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez hubos21.
Zasilane przez Forum Kunena