Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #754

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
I co to za konkretny silniczek, nr części, z jakiego auta?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #755

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
podawalem wczesniej,

numer krokowca gdyby ktos szukal to 037906457C lub ...D i wystepowal we wielu VW/Audi ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #757

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
swap glowicy zakonczony :evil:







Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #758

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Jeszcze jedno pytanie odnośnie krokowca i tej śruby regulacyjnej do wstępnego otwarcia. Jak to dokładnie działa bo sobie tego nie mogę wyobrazić, skoro śrubą ustalam wstępne otwarcie, to jak krokowiec może spowodowac pełne zamknięcie, skoro jest mechanicznie zablokowany?
Chyba że srubą ustalamy maksymalne otwarcie przy pełnym zasilaniu a sterując PWM powodujemy zamykanie przysłony... ???

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #759

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Sruba ustawia sie podparcie krokowca czyli minimalne uchylenie przy 0V. W zaleznosci jak bardzo sruba jest wkrecona trzeba ustalic wartosc powyzej ktorej krokowiec zaczyna sie otwierac i odpowiednio ustawic tabele idle control.

Dzisiaj powalczylem z montazem triggera.. walka na kilka godzin ale chyba sie udalo. Szczelina ustawiona na 0.8mm, tdc pierwszego tloka i 9 zab counterclockwise ;)





walka o kazdy kawalek mm oplacila sie i wszystko sie kreci bezkolizyjnie :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #768

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
czy jest szansa żebyś odsprzedał takie kółko trigera ??
podaj jakiś kontakt pw jeśli możesz...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena