Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #748

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
mysle ze nic nie stoi na przeszkodzie o ile sterowanie jest masa przy +12V

mam taki aktualnie na sprzedaz bo okazalo sie ze budowa kolektora uniemozliwia montaz ze wzgledu na zle umiejscowiony krociec w krokowcu i musze kupic z koncowka ..D ktory jest lustrzanum odbiciem. sprzedam za 50zl z wysylka. krokowiec jest po ultradzwiekach i nasmarowany.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #749

  • hubos21
  • hubos21 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1

Leetveen napisał: mysle ze nic nie stoi na przeszkodzie o ile sterowanie jest masa przy +12V

mam taki aktualnie na sprzedaz bo okazalo sie ze budowa kolektora uniemozliwia montaz ze wzgledu na zle umiejscowiony krociec w krokowcu i musze kupic z koncowka ..D ktory jest lustrzanum odbiciem. sprzedam za 50zl z wysylka. krokowiec jest po ultradzwiekach i nasmarowany.


ja właśnie dzisiaj załatwiłem sobie na podmiankę przypadkiem właśnie ten z literką D na końcu, od AUDI ABK ale na wolnych mam 1400 obr/min i wolniej schodzi z obrotów, może silniczek trafiony może inaczej jednak pracuje, może jak poskładasz dziada to sprawdź u siebie z ori sterowaniem jak to pracuje, chociaz np, w digi I działa i ten i ori z motronica

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez hubos21.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #750

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
pewnie jest usyfiony w srodku i moze sie przywieszac jezeli dlugi czas nie pracowal. sprawdz przez wylot jak pracuje po podaniu napiecia z akumulatora bezposrednio, dobrze jest go przeczyscic w ektrakcyjnej ale zanurzajac tylko ta czesc ktora jest mechaniczna, jezeli przywiesza sie sam silniczek to od strony kostki na srodku jest zolta plomba (w gniezdzie kostki) a pod nia maly wkret imbusowy, wykrecajac go masz dostep do pracujacej osi silnika i przesmarowania go jakims dobrym lubrykantem

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #751

  • hubos21
  • hubos21 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1

Leetveen napisał: pewnie jest usyfiony w srodku i moze sie przywieszac jezeli dlugi czas nie pracowal. sprawdz przez wylot jak pracuje po podaniu napiecia z akumulatora bezposrednio, dobrze jest go przeczyscic w ektrakcyjnej ale zanurzajac tylko ta czesc ktora jest mechaniczna, jezeli przywiesza sie sam silniczek to od strony kostki na srodku jest zolta plomba (w gniezdzie kostki) a pod nia maly wkret imbusowy, wykrecajac go masz dostep do pracujacej osi silnika i przesmarowania go jakims dobrym lubrykantem


właśnie się zastanawiałem od czego ten żółty platik, trochę mi jedzie z tego silniczka WD40 :D , chyba ktoś go czyścił, wiesz jakby był sprawny i byś chciał to mogę się zamienić bo mi bez różnicy czy z C czy z D ale nie chcę wciskać nie sprawnego bo po prostu inaczej nie wiem jak go sprawdzić

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #752

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Bylem pewien na 100% ze nie zaskoczy mnie ta kwestia, bo skad mialem wiedziec ze jest C i D :) dopiero jak juz go ogarnalem do montazu wyszlo ze nie da sie spasowac z kolektorem abfa. Sprawnoscia sie nie przejmuj, poradze sobie z uruchomieniem go, po tym jak juz skatowalem ten co aktualnie jezdzi (rozpolowiony do poznania budowy, zlozony i pokleojony tasma z nasa :D)

Mozemy zrobic barter :) adresy na PW?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 4 miesiąc temu #753

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
heh, zapomnialem ze to forum nie obsluguje wiadomosci..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.
Zasilane przez Forum Kunena