Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2163

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 4
Kucza, czy przestawienie obliczania dawki paliwa w tryb Alpha-N powoduje ze od tej pory dawka bedzie wyliczana na podstawie kata TPSa?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2164

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 68
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Przy itb zmieniasz na alpha-n bo po map-ie nie da się tego wystroić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2165

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 469
  • Otrzymane podziękowania: 56
  • Oklaski: 26
Tak Leetveen
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2166

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 4
ok, dzieki za potwiedzenie, sprawdzilem to godzine temu i tak jest wiec dzialam dalej, sciagam wakuometry do synchronizacji przepustnic i przygotwuje sie do kolejnego ataku, czy cos mnie moze jeszcze zaskoczyc? bez wiekszego problemuu wystroje teraz silnik po tpsie aby utrzymac prawidlowo lambde w calym zakresie mapy? zaplon zostawiac na 8st?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2167

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
Dobrze że działasz dalej. Jak kolektory Ci swieciły to raczej przez zbyt późny zapłon bardziej. Doprowadź najpierw mape zapłonu do ładu - nie wiem ile może Twój silnik przyjąć zapłonu przy WOT, ale myśle że 28-30 przy koncu obrotów. Zrób koło 22-24 w średnim zakresie do powiedzmy narastających 28-30 w końcu obrotów.

Przy niższych wartościach TPS zrób interpolacje aby mieć te 35-40 stopni przy cruisingu aby zachowac ekonomię. Bez w miarę dobrej mapy zapłonu na początek szkoda czasu i paliwa aby stroic AFR, bo będzie się zmieniać sporo przy ruszaniu zapłonem.

Dodam że nieźle rośnie poziom trudnosci w wystrojeniu gdy mamy ITB i turbo z kolektorem wydechowym które nie chce dmuchać mniej niż 1 bar, co przy pojemnośći 3,6 jak poniżej produkuje już całkiem słuszną moc B)




Masz wiecej fotek tych przepustnic? sam się zastanawiam żeby w przyszłosci zrobić itb w Skodzie, ale też się obawiam czy uda się to sensownie wystroić samym MAP sensorem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 9 miesiąc temu #2168

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 4
kur! moje marzenie ITB + turbo, myslalem ze to niemozliwe :D

przepustnice z ZX12R to opcja ktora daje chyba najwieksze mozliwosci tuningowe bo nie sa one polaczone ze soba i mozna je prawie dowolnie rozstawiac co w moim przypadku bylo kluczowe bo na suchara rozjezdzaly sie na skrajnych runnerach prawie o cm.

Killme wiem ze proponujesz sciezke docelowa ale ja jeszcze jezdze w trybie piggyback i nie steruje zaplonem, co prawda wszystko mam przygotowane pod full stand alone, ale brakuje mi wiedzy i jak juz to raczej DECa bede musial upgradowac przynajmniej do EE3+ bo sakoda juz energii na edisa. W niedalekich planach jest tez turbawka z cewkofajkami wiec ee3+ wtedy to juz minimum.

Dzieki za wskazowki z nastawami TPSa, bede o tym pamietal przy najblizszej probie.

Podobno jest opcja zeby zczytac z seryjnego ECU mape zaplonu robiac dumpa pamieci ukladu i podgladajac go w wizualizatorze pewnych obszarow pamieci, ogladalem soft ABFa i bylo wyraznie widac gdzie sa 3 mapy w tym jedna zaplonu.

spac dzisiaj nie bede przez to Twoje foto.. za bmw nie przepadam, ale ta komore bym powiesil na scianie
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena