Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 10 miesiąc temu #352

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tylko tyle mam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 9 miesiąc temu #383

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
Obecnie chyba najtaniej wychodzi zestaw od AC w pewnym sklepie 655 zł.
Leetveen możesz się podzielić konfiguracja i mapami tak dla porównania?? Również mam ACE sterowane DEC1

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 9 miesiąc temu #384

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
a co to ten "AC"? ja tylko moge powiedziec ze kontroler AFR dziala bez zarzutu, nie wiem na ile jest prawda ze bez podgrzewania sondy padnie od normalnego jezdzenia, ale zawsze gdy mam chec podkrecac mape AFR dziala bez problemu.

szykuja sie nowe zmiany po montazu drugiej glowicy i dodatkowo bede musial skatowac polsekwencje, bo przygotowuje silnik pod montaz sekwencji BRC ktora nie lubi podawania paliwa w batch'u.

Moge porobic zrzuty ekranow albo wystawic pliki, ale po dluzszym zastanowieniu sie malo to da gdyz setup jest dosc pokrcony i wszystko zalezy od wszystkiego, kiedys tez tak myslalem ze na gotowych nastawach auto bedzie latalo i gwizdalo, dzisiaj sam do tego doszedlem. Tak czy inaczej porobie zrzuty ekranu z laptopa i wrzuceje tutaj pozniej.

Jedno co moge potwierdzic to przeniesienie czujnika IAT blizej filtra za przegroda termiczna, mam wrazenie ze chyba poprawila sie okonomia i na pewno trzeba podrzezbic mape w zakresie 5-5-7k bo auto konczy sie rozpedzac przy 190kmh majac 6000 obrotow.

Mojej mapie jeszcze daleko do dobrej, strojenie solo dla takiego suchara jak ja to zbyt trudne wyzwanie. Bede musial pogadac z tunerami z hamowania i moze uda sie cos osiagnac wspolnymi silami.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 9 miesiąc temu #385

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
AC S.A. producent instalacji lpg i akcesoriów...
Chyba żadna instalacja lpg nie lubi takiego trybu pracy ze względu na bardzo krótkie czasy pracy wtryskiwaczy, dlatego mnie również kusi przejście na pół sekwencję.
Zamierzasz przejść na pół sekwencje w oparciu o DEC+EDIS ??? jaki masz pomysł na trigger, u mnie z względu na obecność klimy mam problem z miejscem na dodatkowy wieniec.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dzilo.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 9 miesiąc temu #386

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
ale po co az tak kombinowac? nie wystarczy puscic DEC'a w trybie grupowym, spiac wtryski parami 1-4 i 2-3, ustawic odpowiednio do tego mape i powinno wystarczyc, czy nie? przeciez sygnal z triggera idzie w ACE z aparatu zaplonowego..

u mnie bedzie zamontowana instalacja brc sequent24 na sterowniku my11, odpowiednio dobrane elementy zestawu powinny obsluzyc lekko podniesiona seryjna moc 140KM

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 9 miesiąc temu #387

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0

Leetveen napisał: ale po co az tak kombinowac? nie wystarczy puscic DEC'a w trybie grupowym, spiac wtryski parami 1-4 i 2-3, ustawic odpowiednio do tego mape i powinno wystarczyc, czy nie? przeciez sygnal z triggera idzie w ACE z aparatu zaplonowego..


Takie coś raczej nie przejdzie o ile możliwa jest taka konfiguracja?? Żeby puścić wtryski parami sterownik musi mieć punkt odniesienia do wyznaczenia którą parą strzelać. Aparat zapłonowy w ACE ma 4 okienka inicjacji zapłonu bez rozróżnienia kiedy jest początek cyklu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena