Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 7 miesiąc temu #2163

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Kucza, czy przestawienie obliczania dawki paliwa w tryb Alpha-N powoduje ze od tej pory dawka bedzie wyliczana na podstawie kata TPSa?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 7 miesiąc temu #2164

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
Przy itb zmieniasz na alpha-n bo po map-ie nie da się tego wystroić.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 7 miesiąc temu #2165

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Tak Leetveen

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 7 miesiąc temu #2166

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
ok, dzieki za potwiedzenie, sprawdzilem to godzine temu i tak jest wiec dzialam dalej, sciagam wakuometry do synchronizacji przepustnic i przygotwuje sie do kolejnego ataku, czy cos mnie moze jeszcze zaskoczyc? bez wiekszego problemuu wystroje teraz silnik po tpsie aby utrzymac prawidlowo lambde w calym zakresie mapy? zaplon zostawiac na 8st?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 7 miesiąc temu #2167

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Dobrze że działasz dalej. Jak kolektory Ci swieciły to raczej przez zbyt późny zapłon bardziej. Doprowadź najpierw mape zapłonu do ładu - nie wiem ile może Twój silnik przyjąć zapłonu przy WOT, ale myśle że 28-30 przy koncu obrotów. Zrób koło 22-24 w średnim zakresie do powiedzmy narastających 28-30 w końcu obrotów.

Przy niższych wartościach TPS zrób interpolacje aby mieć te 35-40 stopni przy cruisingu aby zachowac ekonomię. Bez w miarę dobrej mapy zapłonu na początek szkoda czasu i paliwa aby stroic AFR, bo będzie się zmieniać sporo przy ruszaniu zapłonem.

Dodam że nieźle rośnie poziom trudnosci w wystrojeniu gdy mamy ITB i turbo z kolektorem wydechowym które nie chce dmuchać mniej niż 1 bar, co przy pojemnośći 3,6 jak poniżej produkuje już całkiem słuszną moc B)




Masz wiecej fotek tych przepustnic? sam się zastanawiam żeby w przyszłosci zrobić itb w Skodzie, ale też się obawiam czy uda się to sensownie wystroić samym MAP sensorem

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 7 miesiąc temu #2168

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
kur! moje marzenie ITB + turbo, myslalem ze to niemozliwe :D

przepustnice z ZX12R to opcja ktora daje chyba najwieksze mozliwosci tuningowe bo nie sa one polaczone ze soba i mozna je prawie dowolnie rozstawiac co w moim przypadku bylo kluczowe bo na suchara rozjezdzaly sie na skrajnych runnerach prawie o cm.

Killme wiem ze proponujesz sciezke docelowa ale ja jeszcze jezdze w trybie piggyback i nie steruje zaplonem, co prawda wszystko mam przygotowane pod full stand alone, ale brakuje mi wiedzy i jak juz to raczej DECa bede musial upgradowac przynajmniej do EE3+ bo sakoda juz energii na edisa. W niedalekich planach jest tez turbawka z cewkofajkami wiec ee3+ wtedy to juz minimum.

Dzieki za wskazowki z nastawami TPSa, bede o tym pamietal przy najblizszej probie.

Podobno jest opcja zeby zczytac z seryjnego ECU mape zaplonu robiac dumpa pamieci ukladu i podgladajac go w wizualizatorze pewnych obszarow pamieci, ogladalem soft ABFa i bylo wyraznie widac gdzie sa 3 mapy w tym jedna zaplonu.

spac dzisiaj nie bede przez to Twoje foto.. za bmw nie przepadam, ale ta komore bym powiesil na scianie
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena