Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 7 miesiąc temu #332
|
specyfikacja zestawu to: - rurowy kolektor wydechowy z 2.3 20V 7A przerobiony pod 2.0 16V ACE - calosc oparta na rurze nierdzewnej 2.5" czyli 63.5x1.5 (60mm w srodku) - zlacze elastyczne - V-band 2.5" - komorowy tlumik MF - przelotowy koncowy tlumik MF - elektrycznie sterowany cut-out z kabiny (otwieranie/zamykanie jednej z koncowek) redukuje znacznie decybele na wolnych jak i w calym zakresie obrotow, chociaz przy butowaniu >4000RPM nie ma to juz znaczenia bo i tak jest glosno po zespawaniu wszystkiego okazalo sie ze jest straszny rezonans w zakresie 2500-3500RPM oraz idiotycznie hondowskobrzmiacy metaliczny podzwiek wiec trzeba bylo dalej wyciszac. Sprawca drugiego okazal sie komorowy tlumik MF (wyjasnila sie tez jego niska cena) ktory okazal sie totalnie pusty w srodku po konsultacji z doktorem od tlumikow motorowych zakupilem zestaw welny nierdzewnej i ceramicznej do wyciszenia a do reszty zestawu dorzucilem: - katalizator metalowy MF 200cpsi - drugi lacznik antywibracyjny - drugi Vband dla latwiejszego demontazu calosci - owiniecie bandazem bazaltowym calosci z nadzieja na zmniejszenie wibracji calosc po kilkunastu motogodzinach wygladala tak: |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 7 miesiąc temu #333
|
wspawane gniazdo AFRu pozwolilo w koncu na poprawne strojenie po ponad pol roku jazdy od momentu zmiany wtrysku. MTX-L okazal sie gniotem, wiec postawilem na polski produkt i w polaczeniu z uzywana LSU 4.9 zmontowalem zestaw ktory jest chyba najtansza na rynku opcja
kontrolera AFR
zrobilem korekte mapy VE wg wskazowek kolegi Div i jest chyba lepiej pojezdze chwile i przy najblizszej okazji zrobie jakas hamownie, chociaz troche mi szkoda podwojnej stawki za naped quattro dlatego chyba zaczekam na zmiane kompletnie zregenerowanej drugiej glowicy po malym portingu i bardziej wydajnym walku ssacym z ABFa. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 6 miesiąc temu #340
|
Wrzuć proszę linka do tego kontrolera szerokopasmówki bo tamten odnośnik już umarł.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 6 miesiąc temu #341
|
Za tę wiadomość podziękował(a): Zukowaty
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 5 miesiąc temu #350
|
wskazowka z przeniesieniem czujnika temperatury zasysanego powietrza sprawdzila sie. glowna wine zebral owiniety kolektor wydechowy ktory usmazyl izolacje na przewodach TPSa i IAT. troche ogarnelo mnie zdziwienie gdy w pewnym momencie silnik zaczal nierowno pracowac, a po podlaczeniu laptopa okazalo sie ze czujnik wskazuje 110st.C temp w dolocie przenioslem czujnik blizej filtra za oslona termiczna i teraz jest ok, ale bede musial pomyslec jeszcze nad oslona kolektora wydechowego by nie podgrzewal nadmiernie ssacego..
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 5 miesiąc temu #351
|
możesz udzielić info u jakiego producenta idzie dostać ten kontroler afr ? link z alle jest martwy całkowicie a internety milczą
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |