Witamy,
Gość
|
TEMAT:
EasyEcu 3 - pytania 7 lata 2 tygodni temu #1481
|
Od siebie dodam że auto musi być mechanicznie 100%, wystrojone na bezpiecznym zapłonie, a potem można się zabierać za konfigurację stukowca - każdy przypadek będzie inny. Ja miałem wystrojone wszystko na tip top, zaszła potrzeba na wymiane poduszek silnika na troche twardsze i już pojawił się większy szum z czujnika w logach i cięło czasami po 1,5-2 stopni zapłonu mimo że paliwo i temperatury były te same
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 6 lata 10 miesiąc temu #1587
|
Wstawiliśmy wtryski zielone 440cc zamiast seryjnych 330cc niskoomowych. Oczywiście resistor pack odcięty.Wszystko jest OK poza czasami wtrysku na wolnych, który nam się makabrycznie skrócił i z seryjnych (też krótkich) 2,2ms zjechał na 1,0ms. Można coś na to poradzić? Oczywiście na PB nie stanowi to problemu ale auto ma podtlenek LPG i wyszły niezłe jaja z mnożnikiem na wolnych obrotach.
Dodam,że wypełnienie przy doładowaniu 1,1 bar mam na poziomie 60% a maks czasy to 18ms na PB. Ustawienia wtrysków w programie: |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 6 lata 10 miesiąc temu #1588
|
Na szybko aby spróbować zwiększyć do 2ms czas wtrysku na jałowych można zmniejszyć o około połowę czas martwy wtryskiwacza. Ale pewnie cała reszta się rozjeździe.
U siebie mam wtryski 340ccm@3bar i na jałowych mam czasy 0,9ms przy czasie martwym 2ms. Jakie dokładnie są te wtryski , numer części, jakiś datasheet jest? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 6 lata 10 miesiąc temu #1589
|
To były podróbki zielonych Bosch'y. Ale temat już ogarnięty. Wrzuciliśmy Siemensy 312cc. Czasy poszły na 2ms. Ale okazało się,że urwane były kable przy wtyczce trzeciego gara. Raz coś łapało raz nie.Prawdopodobnie to było przyczyną kłopotów z tym autem od samego początku. I zapewne to też było powodem porażki przy strojeniu LPG na zielonych 440. Także ogarnięte na PB i LPG.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 6 lata 9 miesiąc temu #1620
|
Jak najlepiej ustawić parametry korekcji po WBO dla closed loop? Rozumiem,że jeśli mam speed density ustawione na WBO to korekta jest włączona zawsze jeśli silnik pracuje w pętli zamkniętej i spełnione są warunki dla tabeli "conditions for enabling?
I teraz co ma być w w wierszu LAMBDA TARGET VOLTAGE? Czy to nie ma znaczenia bo leci po WBO według tego co jest wpisane w LAMBDA MAP? Jak będzie słusznie ustawić to dla silnika turbo? Powiedzmy,że CLT i TPS można zostawić tak jak jest domyślnie. Bardziej mi chodzi o maks rpm i MAP. Myślę,żeby dać MAP do doładowania rzędu 0,3-0,4 bar czyli te 130-140 i ewentualnie delikatnie wzbogacić te nadciśnienia na mapie Lambda a resztę dać na lambda 1. Ile dać maks rpm? 3000obr? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 6 lata 9 miesiąc temu #1621
|
Napięcia nie ruszasz, to jest dla wąskopasmowej. Ja w sumie zaczynałem od podobnych wartości jak mówisz. Teraz mam je sporo wyżej, kiedyś Kucza mi tłumaczył, że PID sondy można robić na większach wartościach i faktycznie nie powoduje to jakichś kosmicznych skoków mieszanki. Mapę lambda
mam całą wypełnioną wg. tego jak było auto strojone plus minus. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |