Witamy,
Gość
|
TEMAT:
EasyEcu 3 - pytania 7 lata 5 miesiąc temu #1344
|
Przede wszystkim do updejtu powinno się użyć tej wersji EcuProga, która obsługuje firmware w sterowniku, w tym przypadku EcuProg 3.6.2. Inna sprawa, to to, że sterownik jest stosunkowo stary i może się nie udać bo były zmiany w bootloaderze. Jaka była pierwotna wersja firmware w tym sterowniku? Możliwe, że trzeba będzie podesłać sterownik na updejt.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 7 lata 5 miesiąc temu #1345
|
Sterownik z wypustu beta. Jeszcze zanim pojawił się do kupienia na stronie. Soft pewnie miał jeden z pierwszych. Zmiana softu nie działa też na starszym ecuprog. Podstawowy problem jest taki że nie mogę zmieniać żadnych map w ecuprog. Nawet źle definiuje oś obciążenia.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 7 lata 5 miesiąc temu #1349
|
czy easyecu tez dostanie update z korektą otwarcia zaworu wolnych obr. od IAT? Kiedy można się spodzeiwać takiej aktualizacji ?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez voytec.
|
EasyEcu 3 - pytania 7 lata 4 miesiąc temu #1356
|
Miałem ten sam problem ze zmianą softu, konieczne było odesłanie sterownika do producenta i zmiana bootloadera. Później wszystko było OK.
Też nie mogę się doczekać softu w którym wolne obroty będą uzależnione od IAT, bardzo tego brakuje i juz nie raz o tym postulowałem. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 7 lata 3 miesiąc temu #1391
|
Cześć.
Mam kilka pytań początkującego użytkownika... pierwsze, mam jakiś problem z laptopem bo jak uruchamiam oprogramowanie EcuProg to nie jestem w stanie zmienić nic w komórkach. Oczywiście przełączam w tryb tuninig, ale nie działa. Mogę sobie w konfiguracji zmieniać wszystko jak chcę, ale w zakładkach VE map, VE2 map, Ignition map ITP nie mogę nic zmienić, nie działają kursory na klawiaturze, nie działa wciśnięcie enter, nie mogę wprowadzić zadnej watrości w komórkę. Bez znaczenia czy robię to na sucho czy też jestem połączony ze sterownikiem. Druge pytanie, silniczek krokowy wolnych obrotów, mam taki wbudowany w przepustnicę, magnetimarreli, typowy jak w większości fiatów i peżotów. Silniczek ma cztery piny, niestey oznaczone są A, B, C, D i nie wiem jak je podłaczyć. Podpowie ktoś A 1D B 1E C 2E D 2F Co z czym?? Trzecie, cewki zapłonowe. Mam takie www.iparts.pl/czesc/cewka-zaplonowa-bosc...21504024-702600.html cewki bosch trzy piny, rozumiem ze to są cewki sterowane bezpośrednio przez ecu czyli pasywne? Cewka tka ma trzy piny, jeden plus, jeden minus (masa wspólna) jeden "sygnał" Ten "sygnał" to wyjęcie COIL1, COIL2, COLI3 i COLI4 z ecu... Cewki wiadomo, nie będą w sekwencji tylko będą działać parami, mam je podłączyć razem w pary 1-3 i 2-4 czy każdą osobno i wtedy w konfiguracji powustawiać zdazenia zapłonu? Tylko jak? To chyba tyle w tej chwili, resztę ogarniam Mam trochę doświadczenia w DETach i podobnych sterownikach, ale SA robię dla siebie pierwszy raz, z tąd moje pytania banalne które mnie "zawiesiły" w robocie. Dzięki za podpowiedzi Pozdrawiam. A, przy okazji, Fiat cinquecento, silnik FIRE 1242 16v turbo... |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EasyEcu 3 - pytania 7 lata 3 miesiąc temu #1392
|
Ok, krokowca ogarnołem, zostało mi tylko wytłumaczyć co z tymi cewkami.
I ponawiam sprawe co z programem? Nawet w konfiguracji przy ustawianiu parametrów i korekt wszystko działa jak należy, klikam myszką na komórkę, wpisuje wartość i enter zatwierdam. Tylko w głównych mapach cisza, nic się nie dzieje |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |