Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Mercedes-Benz W126 m103 3.0L

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 5 lata 7 miesiąc temu #648

W decu też tak jest. Zmieniam je w zależności od pory roku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 5 lata 7 miesiąc temu #649

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 11
  • Oklaski: 4
Miewam problemy z wypadaniem zapłonów, przy fajkocewkach 07K905715.

Zastanawiam się nad jednym:

Jeśli mam dwell time dla fajkocewki aktywnej:

8V => 3,3ms
10V=> 3,0ms
12V => 2,6ms
14V => 2,4ms
16V => 1,5ms

a te fajkocewki pracuja w wasted spark i są spięte po dwie, to czy powinienem wydłużyć w tabeli EuProg dwell time dwukrotnie?

Cewki te zasilane są równolegle to teoretycznie nie powinno sie wydłużać dwell time.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 7 miesiąc temu przez oress.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 5 lata 7 miesiąc temu #650

  • voytec
  • voytec Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 53
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
oress napisał:
- Trasa się kończy, staję w korku temp. powietrza rośnie do 40C, jałowe spadają do 750, AFR wzrasta i jest lipa.

Może próbuj prawidlowo ustawić IAT fuel corrections, jeżli po zmianie temp w dolocie zmienia się AFR. AFR ma b.duzy wpływ na jałowe.

Dwell time musi być dobrany pod konkretny typ cewki. Nie musisz nic podwajać, Spróbuj może zwięszyć czas ładowania cewki przy ~14v
Ostatnio zmieniany: 5 lata 7 miesiąc temu przez voytec.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 5 lata 7 miesiąc temu #651

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 11
  • Oklaski: 4
IAT fuel correction póki co wyzerowany, ale pobawię się tym, choć to bajer bardziej do uturbionych silników i watpię aby w tym przypadku coś to wniosło, gdyż:

- staję w korku, tepmeratura w dolocie rośnie, powietrze się rozrzedza a ilość paliwa podawana ta sama, obroty spadają, AFR spada. I teraz przydało by się bardziej uchylić zawór aby dostarczyć więcej powietrza dla tej samej ilości paliwa aby obroty się wyrównały do poziomu sprzed wzrostu temp. powietrza w dolocie.

Jeśli IAT fuel correction pomoże to OK, zdam relację.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 5 lata 4 miesiąc temu #1128

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 11
  • Oklaski: 4
Prace nad EE3+ stoją z powodu remontu ASB

Ostatnio zmieniany: 5 lata 4 miesiąc temu przez oress.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 5 lata 3 miesiąc temu #1190

Ile chcesz za czujnik VR z całym mocowaniem na przód na koło ? Przed wyjęciem silnika i jego remontem, chce go odpalić. Może być odp na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena