Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 6 miesiąc temu #572

  • kris4cars
  • kris4cars Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 26
  • Otrzymane podziękowania: 2
Czyli zakładając że dostają 14v powinny się wyrabiać. Mimo wszystko zastanowił bym się nad dobranie wtrysków na 80% DC. Jesteś pewny że wtryski są dobre i się nie wieszają? Zazwyczaj cewki najbardziej wariują pod obciążeniem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 6 miesiąc temu #598

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Wtrysków właśnie nie jestem 100% pewny bo wszystkie to używki z allegro i jeden już padł całkowicie , ale że mam ich 8 szt. to miałem zapas.
Mam zamiar kupić nowe, zamiast obecnych:

Bosch 0 280 156 023, 340cc @ 3bar

rozważam:

Bosch 0 280 156 021, 300cc @ 3 bar

Trochę mniejsza wydajność a są połowę tańsze. Nie chcę mniejszych wtrysków bo planuję później soft turbo na 300KM.

Mam teraz kłopot z fabrycznym triggerem pochodzącym z silnika m104 2,8/3,2 montowanym na kole zamachowym, który pasuje idealnie do silnika m103 jaki posiadam.
Specjalnie zrzuciłem skrzynię i już mam ten trigger zamontowany i chciałbym na nim wszystko uruchomić. Wygląda to jak na rysunku poniżej.
W GMP pierwszego tłoka czujnik położenia wału "patrzy" nie na środek zęba triggera jak mówi instrukcja a na jego krawędź a dokładnie uwzględniając kierunek obrotu na początek przerwy między zębami.

Mam nadzieje, że nowszym EcuProg i frimware uda się i to usprawnić. Przydało by się dodać programową korektę kąta obrotu (jak np. jest to w megasquirt) bo w tym przypadku miałbym przekłamanie 3 stopni.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 6 miesiąc temu #606

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Pytanie z innej beczki, bo widzę że ogarniasz merce.
Po zdjęciu kolektora ukazało mi się coś takiego.
Może wiesz co to:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 6 miesiąc temu #607

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Siłownik elektryczny tempomatu. Masz tempomat?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 6 miesiąc temu #608

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
No właśnie nie mam manetki we wnętrzu dlatego mnie to zdziwiło.
Nie widziałem też po vin żeby był.
Co jeszcze do niego potrzebuje?
Ale patrząc na tą aukcje:
allegro.pl/mercedes-124-3-0-tempomat-kompletny-i6514279159.html
to mam wszystko co na zdjęciu, tylko nie mam manetki. Najlepsze jest to że mam regulowaną kolumnę kierownicy i nie jest łatwo się do niej dobrać a po drugie wywaliłem wiązkę silnika i muszę sprawdzić czy tą oszczędziłem, ale chyba tak.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez emanuel33.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 6 miesiąc temu #621

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Znalazłem przepustnicę która jakby pasowała do mietka bez rezania czujnika tps i stycznika. carservice-kueppers.de/Pierburg_Service/....php?pID=848&image=0

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena