Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Skoda 120 1.4 turbo

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 11 miesiąc temu #114

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
Kolejna ewolucja mojego projektu jest związana z EasyEcu, więc postanowiłem tu wrzucić opis.

Stan na wczoraj:



Pozostaje jeszcze poukładać trochę kabli, złożyć tył i jakieś pierwsze jazdy na elektronice.

Gdy silnik był na gaźnikach to wyszło trochę ponad 200km



Tak to jechało:



Troche zdjęć z budowy:














Mocy jakoś specjalnie nie mam ochoty poprawiać, bardziej mi zależy aby zbudować mało awaryjny setup, z fajną charakterystyką i z bajerami jakie EFI oferuje
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 8 miesiąc temu #131

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
Szmat czasu minął od pierwszego uruchomienia, nie było za bardzo możliwości poświecić tyle uwagi skodovce jakbym chciał, bo przez tematy rodzinne nieźle wszystko u mnie stanęło na głowie, a jak już była chwila to upał, tu na południu był taki że albo przegrzewał się sprzęt(nowy, ciasny silnik + zalepiona chłodnica po roku stania jak się później okazało), albo ludzie, bo jednak potrzebowałem kogoś do strojenia..

Pierwszy problem rozwiązałem radykalnie zastosowując termostat tzw.zdalny, 71 stopni oraz dokładając drugą chłodnice, zrobioną z porządnego IC z Nissana Patrola bodajże:



Sprzęt został wstępnie zestrojony, zaskoczyło mnie ile trzeba czasu temu poświęcić, a jest jeszcze sporo do poprawienia.
Przeraża mnie tylko trochę chwilowe spalanie :lol: przy tylko 0,5b i 6400rpm jest już ponad 100L/H, A duty cycle przekracza już 50, tym bardziej że będzie grany jakiś % mix etanolu w paliwie i 1 bar z obecnej sprężarki.



Ostatnio zmieniany: 6 lata 8 miesiąc temu przez Killme.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 8 miesiąc temu #132

  • GMS
  • GMS Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
No wszystko na tip top zestroić nie jest łatwo i szybko tak żeby nigdzie nie prychną w całym zakresie obrotów
Mi najgorzej było zestroić przy dużych obrotach a bardzo małych obciążeniach w końcu zrobiłem to jak trzeba na hamowni ustawiając stałą siłę pociągową bardzo dobrze się to tam robiło.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 8 miesiąc temu #136

  • skoda120
  • skoda120 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
hello cool project
as you receive the rpm signal?
mixes you plumb to ethanol?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 8 miesiąc temu #137

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
skoda120 napisał:
hello cool project
as you receive the rpm signal?
mixes you plumb to ethanol?

Hi, thanks
Rpm signal is directly from the coil(Ford) - it was needed to change stock tachometer, because it won't work with EFI
The question with Ethanol i don't understand unfortunatelly.. google translator is not working good with PL language :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 8 miesiąc temu #138

  • skoda120
  • skoda120 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
kannst du vielleicht bisschen deutsch ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena