Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Skoda 120 1.4 turbo

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 7 miesiąc temu #162

  • skoda120
  • skoda120 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Które przepustnica jest zainstalowany?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 7 miesiąc temu #164

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
skoda120 napisał:
Które przepustnica jest zainstalowany?

62mm
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 6 miesiąc temu #232

  • skoda120
  • skoda120 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Pic from the engine?
And pic from exhaust
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 6 lata 5 miesiąc temu #234

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
I didn't made any new photos—everything is visible on the video/previous pages.
No photos of exhaust so far
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 5 lata 1 miesiąc temu #1323

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
Dawno nic nie pisałem, ale skoda żyje i ma się dobrze.

Silnik do końca września zeszłego roku sprawował się znakomicie na większej turbinie i doładowaniu 1,1 bara co powinno się przekładać na na jakieś +20km więcej w porównaniu do poprzedniego wyniku.
Pisze "powinno", bo nie zdążyłem dojechać na hamownie bo stało sie to co poniżej:



Doszedłem do wniosku że awarie skrzyni biegów są spowodowane nagłym wzrostem temperatury(spalony olej wymieniałem 2x w roku), gdzie korpus alu rozszerza się szybciej i gwałtowniej od reszty i w efekcie powstają większe luzy na zębach nic być powinny.
Czesi radzili sobie montując skrzynie z Porsche, a jak już partia wyczerpała limit to modyfikowali seryjne dodając wzmocnienia w okolicy dyfra.
Rozwinąłem ten pomysł i zaprojektowałem elementy skręcające cały korpus, ale będące niezależnym elementem - w każdej chwili jest to demontowalne i można przełożyć do kolejnej skrzyni(odpukać..)
Ja jeszcze poszedłem krok dalej i dodatkowo zamontowałem chłodnice oleju, wraz z pompą wymuszającą obieg, a chłodzony olej jest podawany w trzech newralgicznych miejscach. Wzorowałem się tutaj na konstrukcjach ludzi budujących skrzynie Porsche transaxle do jazdy na torze.

Złożyłem od nowa innną skrzynie. Zaczeło sie od włożenia do korpusu szpilek gdzie sie tylko da, aby skręcić mocniej całość:



Potem farba na zęby(tak wiem, przesadziłem z jej ilością) aby skontrolować luzy:




A złożone wygląda to tak:


Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 5 lata 1 miesiąc temu #1324

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
Jeśli chodzi o motor to sprawa ma się następująco.
Już w zeszłym roku św.Mikołaj się spóźnij i dotarł dopiero na Wielkanoc, ale nie miałem mu za złe bo było dużo czasu wszystko przygotować :D




Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena