Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Skoda 120 1.4 turbo

Skoda 120 1.4 turbo 4 lata 11 miesiąc temu #1360

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
Dwa tygodnie później pojechaliśmy do Hoskovic. Tym razem na pełny dystans ¼ mili i z precyzyjnym
pomiarem. Udało się zrobić najlepsze ET 13,36s, przy 171,66kmh
Uważam to za duży sukces, biorąc pod uwagę że miałem na tyle dziesięcioletnie dunlopy o
szerokości 185, który pozwoliły na pierwsze 18,3 z czasem aż 2.193 s., biorąc pod uwagę typ napędu
i trakcję jak jest w tym miejscu. Dwóm innym skodom braci Pesan udało się zrobić poniżej 1.8s
nawet, ale to nie ta kategoria wagowa(600-620kg), do tego szpera, długa jedynka i porządne slicki.
Mając lepszą trakcję i ciut większe koła(czwórka kończy się dosłownie 20-30m. przed końcem
dystansu) myślę że to auto jest w stanie zrobić czas 12.XX
W klasie byłem z dieslami FWD/RWD/4x4 z więcej niż jednym doładowaniem – miałem szanse na 3
miejsce, ale przed rozstrzygającym przejazdem z czeskim Audi A3/S3? organizator stwierdził że
jednak muszę mieć kask(w przejeździe finałowym z Ibizą z PL nie musiałem mieć..), i przyniósł mi jakiś
który był rozgrzany do chyba 50 stopni jak już stałem praktycznie na kresce. W efekcie nie weszła
trójka, a mógł być dobry czas bo było najlepsze 18m… Jakby to powiedział Antoni – Przypadek? nie
sądze..




I film streszczający całość

Ostatnio zmieniany: 4 lata 11 miesiąc temu przez Killme.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Skoda 120 1.4 turbo 4 lata 8 miesiąc temu #1445

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
W tak zwanym "międzyczasie" udało się odwiedzić hamownie i zawody w Trencinie na Słowacji.
Nie chwaląc się zbytnio to udało mi się zbudować najmocniejszy silnik Skoda OHV,8v na świecie :)
Na drodze jest trochę więcej koni bo silnik był już mocno zgrzany i sterownik cofał zapłon bo IAT 60 stopni a EGT ponad 800 mimo 25%
etanolu





Na słowacji do wymarzonej 12.xxx zabrakło 0,03 s. :angry: głównie z tego powodu bo mnie strasznie grypa męczyła.



W zeszłym tygodniu wpadły większe koła:


Ostatnio zmieniany: 4 lata 8 miesiąc temu przez Killme.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena