Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 3 miesiąc temu #796

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
No więc ? :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 3 miesiąc temu #797

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
No więc może być taki sam jak przy IAT. W zestawie są rezystory 2.4k.
Za tę wiadomość podziękował(a): serizzi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 3 miesiąc temu #798

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Dzięki. :)
Niestety dopiero pod koniec tygodnia będę mógł zajrzeć do projektu. :(

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 3 miesiąc temu #800

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć.

Uruchomiłem silnik :) na dedykowanym CLT jest zero problemu :)

Teraz zaczynają się schody i pytania:
- bazuję na mapie od 2.3NG, mam analizator spalin i najpierw zająłem się wolnymi obrotami
- wolne bardzo niskie, czas wtrysku przy 80st to 2ms (wg mnie za mało)
- generalnie jest bardzo ubogo , w zakresie wolnych obrotów prawie 100% zwiększenie wartości na mapie VE poprawia skład do w miarę akceptowalnego poziomu

Czy można zaznaczyć tak mapę VE żeby dodało procentowo do wszystkich komórek?
Wiadomo, że potem wystroi się to na afr ale jak ustawić to na wolnych i średnich na analizatorze?

Dzięki i pozdrowienia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez serizzi.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 3 miesiąc temu #801

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Możesz zaznaczyć całą mapę VE lub jej część i zwiększać + i - z klawiatury. Procentowego nie ma.
Pamiętaj że czas wtrysku wynika z wartości w mapie VE, ale też z parametru Req fuel. Idea jest jednak taka, że jak ustawimy Req fuel to już go nie zmieniamy i regulujemy mapą VE. Jak np. Req fuel jest za mały to kończy nam się zakres na mapie VE. Generalnie nie bój się zmieniać mapy VE, nic nie wybuchnie ;)
Za tę wiadomość podziękował(a): serizzi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 3 miesiąc temu #803

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ok , rozumiem. Dziękuje.
Muszę dziś zabrać auto od znajomego i zastanawiam się nad jedną rzeczą. Nie zdążyłem zamontować tps ( mam części ale "kolega" wygania mnie już z garażu).
Czy duże zmiany do mapy wprowadzi tps?
W sensie czy opłaca się teraz stroić idealnie na AFR a po dołożeniu tps trzeba będzie to powtarzać ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena