Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 2 miesiąc temu #832

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć.
W końcu wczoraj zrobiłem porządną mapę z sondą AFR i wszystko jest OK.
Poza jedną kwestią.
Zawsze rano na zimnym jest problem z rozruchem, trzeba naprawdę długo kręcić. Potem już zawsze zapala bez problemu, nawet jak zgaszę na zimnym i zaraz próbuję. Dlatego mogę sprawdzać to tylko przy kompletnie zimnym silniku.
Zmiany czasów wtrysku w Engine start za bardzo nie zmieniają tego.
Zastosowałem ustawienia kolegi z 2.0 16v i ciągle to samo :(
Może jednak zastosować Prime Pulse ? Muszę próbować bo boję się że jak będzie duży mróz to akumulator nie wytrzyma.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 2 miesiąc temu #833

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Prime pulse width to wstepna dawka paliwa ktora jest wstrzykiwana za kazdym razem bez wzgledu na temperature CLT, u mnie przed modyfikacjami tabeli crank PW table tez tak bylo ze dlugo trzeba bylo krecic, teraz jest elegancko.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 2 miesiąc temu #834

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć.
Już wiem w czym problem. U mnie po przekręceniu zapłonu pompa nie włącza się na 2-3sekundy jak w innych samochodach. Dlatego ciśnienie paliwa za długo rośnie.
Dziś przed rozruchem uruchomiłem pompę na krótko i zapalił od razu .
Więc teraz pytanie. Czy wszystkie 2.2KV tak mają czy mój przekaźnik pompy jest uszkodzony? Czy w 2.3 NG pompa odzywa się na chwilę po zapłonie ?
Ewentualnie spróbuję zastosować inny . Ważne że przyczyna znaleziona. :)

Zrobię to tak:
Dołożę dodatkowy przekaźnik i wykorzystam impuls otwierania ze zdalnego centralnego zamka ;) Czas sterowania to 3 sekundy, więc będzie akurat, jak rano otworzę pilotem to od razu zrobi mi wstępne ciśnienie :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez serizzi.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 2 miesiąc temu #836

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
teraz jak juz nie jest potrzebna pompa kosmicznie wysokiego cisnienia, to polecam jakis tuning na wewnetrzna pompe montowana w koszu zbiornika paliwa i wyrzucenie wszystkich pozostalych jezeli sa. taki chinski zamiennik mozna dostac za 200zl ktory obsluzy cisnienie do 300km, u siebie w ACE mam oryginalna pompe w baku i spokojnie daje rade, ale z podaniem wstepnym paliwa nie ma problemu i nic nie musialem przerabiac

p.s. nie wystarczy zmienic przekaznika pompy na taki z ace zeby pompa od razu pompowala paliwo po przekreceniu zaplonu?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 2 miesiąc temu #837

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Najpierw założę oryginał i powinno być dobrze, mój po przelutowaniu ożył raz - włączył się na jakieś 3 sek , więc raczej ma wstępne załączenie. A jak to nie pomoże zrobię jak wyżej pisałem :)
Wielkie dzięki za pomoc.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 2 miesiąc temu #839

  • serizzi
  • serizzi Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć.
U mnie w Audi B3 jest zbiornik w bagażniku, pioniowo, za tylnym siedzeniem, więc montaż pompy w zbiorniku nie wchodzi w grę.
Założyłem zamiennik tego przekaźnika i jest OK , załącza pompę po zapłonie na chwilę wytwarzając wtępnie ciśnienie, sprawdzę jeszcze rano, powinno być ok - najwyżej przekręcę zapłon parę razy.
Dzięki za pomoc.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena