Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Skoda 120 1.4 turbo 8 lata 9 miesiąc temu #114

  • Killme
  • Killme Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Kolejna ewolucja mojego projektu jest związana z EasyEcu, więc postanowiłem tu wrzucić opis.

Stan na wczoraj:



Pozostaje jeszcze poukładać trochę kabli, złożyć tył i jakieś pierwsze jazdy na elektronice.

Gdy silnik był na gaźnikach to wyszło trochę ponad 200km



Tak to jechało:



Troche zdjęć z budowy:














Mocy jakoś specjalnie nie mam ochoty poprawiać, bardziej mi zależy aby zbudować mało awaryjny setup, z fajną charakterystyką i z bajerami jakie EFI oferuje

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Skoda 120 1.4 turbo 8 lata 6 miesiąc temu #131

  • Killme
  • Killme Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Szmat czasu minął od pierwszego uruchomienia, nie było za bardzo możliwości poświecić tyle uwagi skodovce jakbym chciał, bo przez tematy rodzinne nieźle wszystko u mnie stanęło na głowie, a jak już była chwila to upał, tu na południu był taki że albo przegrzewał się sprzęt(nowy, ciasny silnik + zalepiona chłodnica po roku stania jak się później okazało), albo ludzie, bo jednak potrzebowałem kogoś do strojenia..

Pierwszy problem rozwiązałem radykalnie zastosowując termostat tzw.zdalny, 71 stopni oraz dokładając drugą chłodnice, zrobioną z porządnego IC z Nissana Patrola bodajże:



Sprzęt został wstępnie zestrojony, zaskoczyło mnie ile trzeba czasu temu poświęcić, a jest jeszcze sporo do poprawienia.
Przeraża mnie tylko trochę chwilowe spalanie :lol: przy tylko 0,5b i 6400rpm jest już ponad 100L/H, A duty cycle przekracza już 50, tym bardziej że będzie grany jakiś % mix etanolu w paliwie i 1 bar z obecnej sprężarki.



Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Killme.

Skoda 120 1.4 turbo 8 lata 6 miesiąc temu #132

No wszystko na tip top zestroić nie jest łatwo i szybko tak żeby nigdzie nie prychną w całym zakresie obrotów
Mi najgorzej było zestroić przy dużych obrotach a bardzo małych obciążeniach w końcu zrobiłem to jak trzeba na hamowni ustawiając stałą siłę pociągową bardzo dobrze się to tam robiło.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Skoda 120 1.4 turbo 8 lata 6 miesiąc temu #136

  • skoda120
  • skoda120 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Otrzymane podziękowania: 0
hello cool project
as you receive the rpm signal?
mixes you plumb to ethanol?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Skoda 120 1.4 turbo 8 lata 6 miesiąc temu #137

  • Killme
  • Killme Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2

skoda120 napisał: hello cool project
as you receive the rpm signal?
mixes you plumb to ethanol?


Hi, thanks
Rpm signal is directly from the coil(Ford) - it was needed to change stock tachometer, because it won't work with EFI
The question with Ethanol i don't understand unfortunatelly.. google translator is not working good with PL language :(

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Skoda 120 1.4 turbo 8 lata 5 miesiąc temu #138

  • skoda120
  • skoda120 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Otrzymane podziękowania: 0
kannst du vielleicht bisschen deutsch ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena