Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Sterowanie elektromagnetycznym zaworem wolnych obr 7 lata 8 miesiąc temu #1212
|
jakiekolwiek F- powoduje niestabilność. W moim przypadku lepiej jest ustawić idle ref troche niżej i wtedy zawsze może zejsci z obr. Tylko że, jak mam IAT 8*C to ma 1000-1050 a gdy IAT 30 i wicej to trzyma 940, idzie z tym żyć. P+I jakiekolwiek mniejsze niż ma teraz to auto gasnie przy jakimkolwiek obciążeniu. MYslałem że znajde chociaż jakas analogie miedzy Twoimi ustawieniami a moimi ale nie dostrzegłem nic. Jakie masz MAP na jałowych ? Mój trzyma około 50kPa.Ja ruszam bez gazu bez żadnego problemu.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Sterowanie elektromagnetycznym zaworem wolnych obr 7 lata 8 miesiąc temu #1213
|
Mój MAP to tez okolica 50-53kpa. Jaki masz PID control time? cały czas miałem 10ms, ale jak zwiększyłem na 30ms to jeszcze sie poprawiło. W sumie to już wziąlem jedną diode flyback od znajomego co ma emu w pudełku, ale nie wiem czy jest sens w tym grzebać skoro jest dobrze.
Myśle że taka róznica u mnie, bo mam jednak tą przepustnicę lekko uchyloną, co w jakimś stopniu pomaga na te wszystkie oscylacje |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Killme.
|
Sterowanie elektromagnetycznym zaworem wolnych obr 7 lata 8 miesiąc temu #1214
|
tez mam 10ms. na O chodzi w sumie najlepiej ale wtedy przygasa jak schodzi z obrotów. większe powodują oscylacje. Spróbuje ochylić lekko przepustnice tez.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Sterowanie krokowym zaworem wolnych obr 7 lata 1 miesiąc temu #1446
|
Witam kolegów.
Mam problem. Wszyscy do tej pory pory piszecie o regulacji wolnych obrotów za pomocą zaworka pwm, takiego na dwa kabelki, elektromagnetyczny.. U mnie natomiast mam problem, taki problem, że w przepustnicę mam wbudowany silniczek krokowy Magneti marelli, krokowy taki na cztery kabelki jak w większości starszych instalacji lpg 2generacji... Ja wiem, że konfigurowanie tego jest ciężkie, ale w moim przypadku nawet nie ma co konfigurować bo zawór nie reaguje wogóle na jakiekolwiek zmiany. Stoi w jednym miejscu i nawet o kroka nie ruszy się. Podłączony jest tak, jak w manualu.. Z EE3+ wyjścia ---> Piny w krokowcu 2E --> A 1D --> B 2F --> C 1E --> D Takie połączenie wynikało by z manuala ee3+. No ale brak reakcji na krokowcu, sprawdzone dwie sztuki różne, sprawne w seryjnym ecu a w ee3+ martwe. Zakładam, że startowe ustawienia w konfiguracji są takie, ze silniczek krokowy powinien pracować, może nie będzie trzymał obrotów ale ruszać się powinien? Poproszę autora sprzętu o naświetlenie jak ugryść ten problem. Chcę użyć seryjnego rozwiązania regulacji wolnych obrotów w moim silniku, dla tego sceptycznie podchodzę do dokładania kolejnych wężyków i zmianę na elektromagnetyczny zawór. Dla informacji jeszcze, silnik to fiatowskie FIRE 1.2 16v, przepustnica taka jak w linku. static.nanodatex.com/media/e0d809720e92df1ec486bb2ffe64d278.jpg Pozdrawiam |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Sterowanie krokowym zaworem wolnych obr 7 lata 1 miesiąc temu #1449
|
Czy jest to wersja STEPPER? Na naklejce jest napisane bo np. w wersji IGN 8CH są tam wyjścia zapłonowe. Mogę prosić o numer seryjny (wyświetla się w aplikacji EcuProg).
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Sterowanie krokowym zaworem wolnych obr 7 lata 1 miesiąc temu #1450
|
Tak, stepper przynajmniej taką zamawialem. Sprawdze to jeszcze po pracy, sterownik jest produkcja styczen albo luty 2017, kupowalem na wiosne, uruchomilem go jakos ostatnio a teraz dopiero dopracowuje szczegóły.
Dam znac okolo 16 Edycja. Znalazlem na szybko zdjecie na telefonie, pod napisem wersion 3+ pisze hv: stepper |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez lesiu.z.
|