Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #796
|
No więc ?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #797
|
No więc może być taki sam jak przy IAT. W zestawie są rezystory 2.4k.
Za tę wiadomość podziękował(a): serizzi
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #798
|
Dzięki.
Niestety dopiero pod koniec tygodnia będę mógł zajrzeć do projektu. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #800
|
Cześć.
Uruchomiłem silnik na dedykowanym CLT jest zero problemu Teraz zaczynają się schody i pytania: - bazuję na mapie od 2.3NG, mam analizator spalin i najpierw zająłem się wolnymi obrotami - wolne bardzo niskie, czas wtrysku przy 80st to 2ms (wg mnie za mało) - generalnie jest bardzo ubogo , w zakresie wolnych obrotów prawie 100% zwiększenie wartości na mapie VE poprawia skład do w miarę akceptowalnego poziomu Czy można zaznaczyć tak mapę VE żeby dodało procentowo do wszystkich komórek? Wiadomo, że potem wystroi się to na afr ale jak ustawić to na wolnych i średnich na analizatorze? Dzięki i pozdrowienia. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez serizzi.
|
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #801
|
Możesz zaznaczyć całą mapę VE lub jej część i zwiększać + i - z klawiatury. Procentowego nie ma.
Pamiętaj że czas wtrysku wynika z wartości w mapie VE, ale też z parametru Req fuel. Idea jest jednak taka, że jak ustawimy Req fuel to już go nie zmieniamy i regulujemy mapą VE. Jak np. Req fuel jest za mały to kończy nam się zakres na mapie VE. Generalnie nie bój się zmieniać mapy VE, nic nie wybuchnie
Za tę wiadomość podziękował(a): serizzi
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #803
|
Ok , rozumiem. Dziękuje.
Muszę dziś zabrać auto od znajomego i zastanawiam się nad jedną rzeczą. Nie zdążyłem zamontować tps ( mam części ale "kolega" wygania mnie już z garażu). Czy duże zmiany do mapy wprowadzi tps? W sensie czy opłaca się teraz stroić idealnie na AFR a po dołożeniu tps trzeba będzie to powtarzać ? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |