Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #804
|
Można stroić bez TPSa i nie będzie potrzeby poprawki map. Tylko za pomocą ustawień dobierzesz Acceleration enrich. i Overrun fuel cut dla oszczędności paliwa przy hamowaniu silnikiem.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #805
|
Ustawiłem mapę na ile mogłem na analizatorze. W sumie jest ok na obecnym etapie. Niestety bardzo nierówno chodzi na wolnych obrotach, skład spalin jest w miarę ( CO w granicach 1% ) , ale ma strasznie wysokie węglowodory ( HC - nawet ponad 1500 ppm ) - najwyraźniej nie przepala właściwie. Czas wtrysku 1.8ms.
Nie jest to wina stanu silnika, jest w bardzo dobrej kondycji mechanicznej, nie zużywa praktycznie oleju, a na k-jecie pracował na wolnych o wiele lepiej (równo i analiza spalin była w normie ). Zwiększanie czasu wtrysku albo zmiana powietrza na wolnych obrotach nic nie daje ... Czy przypadkiem nie jest tak że to wtryskiwacze benzynowe są za daleko ( ori wtryski były głębiej ) ? Spotkał się ktoś z czymś takim ? Aha, jeszcze jedna kwestia. W moim KV jest przepustnica ze śrubą regulacji wolnych obrotów. W moim przypadku krokowy jest sterowany prosto z DECa , więc myślę , że śruba regulacyjna powinna być wkręcona do oporu, mam rację ? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez serizzi.
|
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #806
|
Na ile masz ustawiony Fuelin->Injection type->Injection divider ? Zalecane próby na wartościach 2 i 3.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #807
|
Nie ruszałem tego , kojarzę jak zaglądałe to było na 3 ale jutro sprawdzę.
Po ciągłej analizie obawiam się że gdzieś może jest nieszczelny jeszcze. Mapa z 2.3 była bardzo uboga, dolałem mu sporo paliwa żeby jakoś pracował , zaczął pracować na wolnych ale doszło do tego te bardzo wysokie HC. Wcześniej map był kiepski jak "podlałem" jest w miarę stabilny na poziomie 38-42kpa. Poza tym jak pracował na wolnych to bardzo się rozgrzał , wcześniej tego nie zauważyłem ... Niemożliwe żeby 2.2 miało 2 razy większe dawki niż 2.3 na wolnych . Czy pamiętasz, może przy zmianie na efi trzeba zmienić trochę odmę lub podciśnienia ? Muszę chyba tym tropem pójść - jeszcze raz dolot do sprawdzenia. Jeszcze raz dzięki za wspólne rozważania. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #810
|
Dodam jeszcze, że najlepsze efekty osiąga się na wtryskiwaczach czterootworkowych. Mają zdecydowanie lepsze rozpylanie. Ważne jest również aby wtryski nie były przewymiarowane do danego setupu.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Kucza.
|
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #811
|
Cześć.
Wtryski kupiłem w komplecie z Decem i listwą, od K-jet Killers z Kętrzyna ( czy jesteście jedną firmą? ) Zestaw dedykowany do Audi 2.2/2.3 wiec nie sądzę że są niewłaściwie dobrane wtryski. Injection divider jest na 3. Jutro w warsztacie sprawdzę jeszcze raz szczelność jak pisałem wyżej, bo powoli kończą mi się pomysły. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |