Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #812
|
Zrób próbę na dividerze 2. Oczywiście będziesz musiał wtedy albo obniżyć Req fuel, albo wartości w mapie VE. Wartości podciśnienia wydają się być sensowne, ale warto sprawdzić szczelności bo z doświadczenia wiem, że przy konwersji na EFI potrafią pojawić się miejscowe nieszczelności, trzeba skrupulatnie wszystko posprawdzać. Dobrze do tego zastosować preparat autostart oparty na eterze.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #816
|
Cześć.
Jednak problem był w Fuel dividerze po zmianie na 2 pracuje ok, ustawiłem go wstępnie na analizatorze i jest lepiej. Teraz tylko strojenie , bo niestety na gotowej mapie VE z 2.3NG nie za bardzo pracuje. Problem jest jeszcze z wolnymi obrotami, za każdym razem inaczej działa regulacja ? Przy 90st raz jest dobrze na 60 krokach raz na 68, a czasem po przejażdżce trzyma 1300 - i niestety jest wrażliwy na włączanie odbiorników elektrycznych. Dlatego zastanawiam się czy nie można by wykorzystać przełącznika wolnych obrotów do stabilizacji wolnych obrotów ? Czy jest możliwe wykorzystanie w DECu czujnika zamkniętej przepustnicy ( idle switch ) do zrealizowania funkcji odcięcia przy hamowaniu silnikiem ( tzw. cut off )? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez serizzi.
|
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #819
|
Do odcięcia paliwa nie trzeba nic podłączać. Wybierasz tylko TPS na No TPS i wtedy masz wskazanie TPS 0% i ustawiasz tylko ciśnienie poniżej którego ma być odcięcie i obroty wznowienia wtrysku i tyle.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #821
|
Cześć.
Dzisiaj miała miejsce dziwna sytuacja. Jechałem rano i nagle zaczął strasznie przerywać i krztusić się tak że nie dało się jechać. Miałem podłączonego laptopa i zobaczyłem , że DEC sam przestawił się z wtrysku grupowego ( Full Group) na półsekwencję ? Później zrobił to drugi raz na wolnych obrotach. Czym to mogło być spowodowane ? Spotkał się ktoś z czymś takim ? Trochę strach , bo jak robi to w czasie jazdy to nie można jechać, prawie gaśnie - nie mogłem zjechać ze skrzyżowania. Chyba muszę jeździć z laptopem Proszę o jakieś sugestie w miarę możliwości. Pozdrowienia. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #824
|
Nic takiego się nie dzieje. Gdyby tak było to ludziom przestawały by jeździć samochody, a tak się nie dzieje. Zbadaj dokładnie co się tam stało.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #825
|
Jak na razie jest ok. Nie powtórzyło się to.
Co do wolnych obrotów to jest lepiej gdy odkręcę śrubę regulacyjną ( mam taką w przepustnicy)ze dwa obroty i zmniejszam kroki, więc to sobie wybadam. Jeszcze kwestia dobory wydajności wtrysków i ich ustawień, powinienem to sprawdzić / poprawić czy sobie odpuścić ? Pytam, bo jak pisałem wcześniej, w zasadzie żaden z parametrów mapy i ustawień z 2.3NG u mnie się nie sprawdza. Jeszcze jedna kwestia. Co konkretnie odpowiada za rozruch na zimno? Kręci długo przy temp poniżej zera. Czy ta dawka rozruchowa Prime pulse jest za to odpowiedzialna? Później na ciepło jest ok. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez serizzi.
|