Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #832
|
Cześć.
W końcu wczoraj zrobiłem porządną mapę z sondą AFR i wszystko jest OK. Poza jedną kwestią. Zawsze rano na zimnym jest problem z rozruchem, trzeba naprawdę długo kręcić. Potem już zawsze zapala bez problemu, nawet jak zgaszę na zimnym i zaraz próbuję. Dlatego mogę sprawdzać to tylko przy kompletnie zimnym silniku. Zmiany czasów wtrysku w Engine start za bardzo nie zmieniają tego. Zastosowałem ustawienia kolegi z 2.0 16v i ciągle to samo Może jednak zastosować Prime Pulse ? Muszę próbować bo boję się że jak będzie duży mróz to akumulator nie wytrzyma. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #833
|
Prime pulse width to wstepna dawka paliwa ktora jest wstrzykiwana za kazdym razem bez wzgledu na temperature CLT, u mnie przed modyfikacjami tabeli crank PW table tez tak bylo ze dlugo trzeba bylo krecic, teraz jest elegancko.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #834
|
Cześć.
Już wiem w czym problem. U mnie po przekręceniu zapłonu pompa nie włącza się na 2-3sekundy jak w innych samochodach. Dlatego ciśnienie paliwa za długo rośnie. Dziś przed rozruchem uruchomiłem pompę na krótko i zapalił od razu . Więc teraz pytanie. Czy wszystkie 2.2KV tak mają czy mój przekaźnik pompy jest uszkodzony? Czy w 2.3 NG pompa odzywa się na chwilę po zapłonie ? Ewentualnie spróbuję zastosować inny . Ważne że przyczyna znaleziona. Zrobię to tak: Dołożę dodatkowy przekaźnik i wykorzystam impuls otwierania ze zdalnego centralnego zamka Czas sterowania to 3 sekundy, więc będzie akurat, jak rano otworzę pilotem to od razu zrobi mi wstępne ciśnienie |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez serizzi.
|
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #836
|
teraz jak juz nie jest potrzebna pompa kosmicznie wysokiego cisnienia, to polecam jakis tuning na wewnetrzna pompe montowana w koszu zbiornika paliwa i wyrzucenie wszystkich pozostalych jezeli sa. taki chinski zamiennik mozna dostac za 200zl ktory obsluzy cisnienie do 300km, u siebie w ACE mam oryginalna pompe w baku i spokojnie daje rade, ale z podaniem wstepnym paliwa nie ma problemu i nic nie musialem przerabiac
p.s. nie wystarczy zmienic przekaznika pompy na taki z ace zeby pompa od razu pompowala paliwo po przekreceniu zaplonu? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Leetveen.
|
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #837
|
Najpierw założę oryginał i powinno być dobrze, mój po przelutowaniu ożył raz - włączył się na jakieś 3 sek , więc raczej ma wstępne załączenie. A jak to nie pomoże zrobię jak wyżej pisałem
Wielkie dzięki za pomoc. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 90 Q 2.2KV - uruchomienie EFI 7 lata 9 miesiąc temu #839
|
Cześć.
U mnie w Audi B3 jest zbiornik w bagażniku, pioniowo, za tylnym siedzeniem, więc montaż pompy w zbiorniku nie wchodzi w grę. Założyłem zamiennik tego przekaźnika i jest OK , załącza pompę po zapłonie na chwilę wytwarzając wtępnie ciśnienie, sprawdzę jeszcze rano, powinno być ok - najwyżej przekręcę zapłon parę razy. Dzięki za pomoc. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |