Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Nie działa 2 i 4 wyjście zapłonowe 6 lata 4 miesiąc temu #1540

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
Mi kiedyś sypało tak mocno errorami na vr czujniku i custom kole 60-2 jak miałem słabą masę i złe zbocze. Po tym podczas kręcenia rozrusznikiem było 1-2 errorów i w czasie prasy już nie rosły.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nie działa 2 i 4 wyjście zapłonowe 6 lata 4 miesiąc temu #1541

  • Tomek
  • Tomek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Problem w tym że nie mogę odpalić tego silnika, sprawdzałem zapłon lampą to 0 stopni w kompie to faktycznie gmp.
Ogarnąłem już importowanie, ale u mnie po imporcie oś Y to nadal był MAP sensor.
Spróbuję z tym rezystorem, może jutro, byłbym wdzięczny za pomoc z kalibracją tych czujników, wykres jest od iat a tabelka temperatura-rezystancja jest od clt.
Jeśli chodzi o errory to jeśli włączę komputer i kręcę rozrusznikiem to jest 0 gdy przestaję kręcić zmienia się prędkość koła i pojawiają się błędy ale jak zaczynam kręcić spowrotem to błąd nie przyrasta.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Kucza.

Nie działa 2 i 4 wyjście zapłonowe 6 lata 4 miesiąc temu #1542

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Nie możesz odpalić? W logach widziałem, że pracował.
Jeżeli oś Load (Y) jest po MAP to ok, ja zobaczyłem na SET Saxo, a tam był TPS. Wyłącz na początek interpolację map. Wydaje mi się, że 2,5ms na rozruch na zimnym silniku to zbyt mało.
Kalibracje IAT i CLT zrób w ten sposób: wyświetl sobie te parametry a następnie weź termometr i zmierz temperaturę w garażu. W tablach są wpisane temperatury. Jeżeli np w programie wyświetla się 15 stopni, a termometr pokazuje 10 to musisz odszukać w tabeli wartość 15 i wpisać 10. Taki zabieg zrobić w kilku punktach i tyle. Pamiętaj, że zmiana kalibracji odbywa się tylko przy włączeniu zapłonu.
Jeżeli Triger errory nie pojawiają się podczas kręcenia i pracy tylko przy odpuszczaniu kręcenia to nie ma paniki, powinno być ok.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena