Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #460

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ogónie, to z kąd jesteś ?
Micra z jakim silnikiem że na efi chcesz robić?
2.1 chcesz podnieść moc?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez emanuel33.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #463

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Jestem z Opola, tego od tandetnego festiwalu.
Micra jest z 92r, ma silnik 1,2 na gaźniku, posiada ten wynalazek jeszcze zawór EGR , sondę lambda, MAP sensor , katalizator i pseudo ECU. Mam ją w przyzwoitym stanie blacharskie i ogólnie dobrym i szkoda zezłomować bo od 5lat robiey tym absolutnie bezawaryjnie 70km dziennie, oleju ani grama nie bierze, przelot 300 tys.km Po prostu stary pożądany Japończyk.
A jeśli chodzi o 2,1 to tylko remont, poorting i co się da poprawić to poprawie. W większe turbo się nie bawię bo wymaga zmiany pompy i wtrysków. To ma być bezawaryjnie i jeździć na wszystkim co ma olej w nazwie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #464

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
A możesz mi pokazać foto tej swojej przepustnicy ? Bo sam jestem na etapie przerabiania jej.
Z jakiej alfy podpowiesz...?
Bo czytałem coś że pasuję też od BMW M50B25TU (1994 325i) ale z tego co widzę nie są tanie.
Bo mam już nowy czujnik i chce go założyć. Tak bym zakładał przepustnicę od VW.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez emanuel33.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #465

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Przepustnicę z zamontowanym TPSem ładnie widać na trzecim zdjęciu na pierwszej stronie tego wątku.
Nie pamiętam z jakiej Alfy, ale szukałem w taki sposób, że w internetowym katalogu InterCars w wyszukiwarce wpisałem nr Bosch TPSa i sprawdziłem w jakich samochodach występował. A później już tylko szukajka w allegro z hasłem np. "przepustnica alfa romeo 146"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #466

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Fakt. Myślałem że dojrze stycznik przepustnicy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 8 lata 3 miesiąc temu #469

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Stycznik przepustnicy został przeniesiony, tzn nie ma go ale jego funkcję spełnia wyłacznik krańcowy, który jest na ramieniu linki gazu, trzeba tak zrobić bo ten sygnał jest potrzebny oryginalnemu modułowi zapłonowemu aby zmienił zapłon na wolnych obrotach.

Teraz mogę wywalić całe to ustrojstwo od zapłonu, bo właśnie odpaliłem fure na fajkocewkach.

Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.
Zasilane przez Forum Kunena