Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 10 miesiąc temu #769

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
robilem 3 podejscia do wycinania kolka, zawsze byly wycinane dwie srednice, ostatnia proba ktora okazala sie odpowiednia zostawila mi tylko jedno powiekszone kolko ktore jest wieksze od tego na zdjeciu o 10mm na srednicy i takie moge wyslac. jezeli masz laser w zasiegu to moge wstawic tutaj DXFa gotowego do ciecia w odpowiednim ksztalcie i rozmiarze

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 10 miesiąc temu #770

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
Niestety nie mam w pobliżu takich usług jedynie waterjet podobno jest w okolicy.
Rozwiązałeś problem sygnału obrotów ?? Jeśli nie podaj jakiegoś mejla myślę że poradził by coś na to...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 10 miesiąc temu #771

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
nie ma reakcji na pytanie wiec bede lutowal to co na schemacie bo mam juz wszystkie elementy, niedlugo ostatni etap konwersji na wasted spark.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 9 miesiąc temu #1127

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
szukajac powodu zawyzonego spalania pobawilem sie troche analiza logu. Probka ma 46min i trase ok 60km, po przeliczeniach w excelu wyszlo srednie spalanie na poziomie 8,2l/h co daje ok 10.5l/100km, niby wszystko ok ale w rzeczywistosci wychodzi prawie 18l/100. Zamontowane wtryski maja 215ccm, a w DECu ustawione jako 220ccm.

Podjalem sie tez proby utworzenia tabeli AFR, latwo nie bylo ale po wycieciu pikow i edukacji nowych formul excela udalo sie wygenerowac taka tabele z ktorej wynika ze strojenie jest calkiem niezle.

Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1167

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
znalazlem powod nadmiernego spalania, to ustawienia "na pale" acceleration enrichment, przestawienie czasu na 0ms zaskutkowalo spalaniem ponizej 10L/100, co do spadku dynamiki to mozna sobie darowac kilkuprocentowy spadek kosztem dwukrotnie nizszego spalania.

Spokojna jazda 1.5t autem ze stalym napedem na 4 kola w trasie przy predkosciach do 120kmh - 8.5L/100km.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 7 lata 8 miesiąc temu #1174

  • LukaszR
  • LukaszR Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Acceleration enrichment musi/powinno być tak ustawione żeby afr po dodaniu gazu pozostawał na taki samym poziome.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena