Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #398

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
musze dorwac luzne kolo pasowe zeby rozkminic o jakie szczegoly chodzi, ale przeciez bez klimy kolo od strony walu wyglada tak samo, klima dostaje tylko dodatkowa bieznie na koncu zestawu kolek..



tak czy inaczej bede robil projekt pod 3mm nierdzewke z fasolami do odpowiedniego ustawienia kata

jeszcze jedna ciekawostka z abfa, listwa wtryskowa ma okablowanie do sterowania kazdym wtryskiem niezaleznie a cewka jest pojedyncza, to jest dopiero "wasted spark" po niemiecku :evil:
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #400

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
w ABFie jest pełna sekwencja wtrysku a zapłon jak w naszym ACE.
no własnie przed takim zestawem koła pasowego jest ciasno od strony belki...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #403

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
dzilo czy nie uwazasz ze przy takiej modyfikacji pod 36-1 nie warto by juz bylo zainteresowac sie zmiana sterownika na EasyEcu Micro? bo za chwile okaze sie ze przy DECu@EDIS zostanie osierocony czujnik spalania stukowego, a glowny sterownik silnika bedzie oslugiwal tylko pompe paliwa

z gratow odfordowskich widze ze jest kosmiczny problem z kostka cewki! przerabiales juz ten temat? na zachodzie taka kostka kosztuje miliony, w chinach trzeba kupic min. 10szt., a na alegro widzialem wariatow ktorzy za nia chca 50zl!

z mojego rozeznania wyszlo ze Beru ZS350 (+ kostka 3-pin za miliony), uzywany EDIS z dowolnego zeteca, kolko juz sie pali i czujnik tez fordowski (ze spec. w manualu Easyecu 3+) obsluza temat konwersji na proste SA, tylko coraz bardziej zastanawiam sie nad przeskokiem na EE Micro.. tymbardziej ze cena jest prawie taka sama jak DEC'a.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #404

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
zestaw cewek można by też chyba użyć od silników 1,0/1,4mpi z vw polo lupo po roku 99.
Nad zmianą na EEMicro również się zastanawiałem, tyle że mam już DEC-a i raczej spróbuje to na nim odpalić.
Gdzie wypalasz kółko jest szansa że podzielisz się rysunkiem ???

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #405

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
az tak daleko jak COPy to nie chce isc, chociaz bedzie juz bardzo blisko :evil: jakie bajery da zmiana na COPy? ekonomia spalania? troche awaryjne bywaja i trzeba miec zapasowa w kieszeni w razie czego

kolka wycinam 2 w tym jedno dla Ciebie, najprawdopodobniej dzisiaj bede juz je mial

wieniec jest do zamontowania na kolo paska 4PK od strony silnika na 4 sruby m5 (do nawiercenia/nagwintowania) z mozliwoscia regulacji kata +-12st, grubosc to 3mm, wymiary na rysunku

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 4 miesiąc temu #406

  • dzilo
  • dzilo Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
Nie, nie zrozumiałeś mnie dobrze nie chodziło mi o pojedyncze cewki a o podwójne o takie:
e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/30...cewka-zaplonowa.html
pełno tego wszędzie i o wtyczkę nie problem

tego kółka nie było by lepiej montować bezpośrednio do szpilek mocujących dodatkowy zestaw koła napędu klimatyzacji
ono się składa z luźnych talerzy i w moim przypadku montaż do tego talerza to ryzyko przesunięcia się triggera

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena