Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 7 miesiąc temu #332

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5


specyfikacja zestawu to:
- rurowy kolektor wydechowy z 2.3 20V 7A przerobiony pod 2.0 16V ACE
- calosc oparta na rurze nierdzewnej 2.5" czyli 63.5x1.5 (60mm w srodku)
- zlacze elastyczne
- V-band 2.5"
- komorowy tlumik MF
- przelotowy koncowy tlumik MF
- elektrycznie sterowany cut-out z kabiny (otwieranie/zamykanie jednej z koncowek) redukuje znacznie decybele na wolnych jak i w calym zakresie obrotow, chociaz przy butowaniu >4000RPM nie ma to juz znaczenia bo i tak jest glosno :oops:

po zespawaniu wszystkiego



okazalo sie ze jest straszny rezonans w zakresie 2500-3500RPM oraz idiotycznie hondowskobrzmiacy metaliczny podzwiek wiec trzeba bylo dalej wyciszac. Sprawca drugiego okazal sie komorowy tlumik MF (wyjasnila sie tez jego niska cena) ktory okazal sie totalnie pusty w srodku



po konsultacji z doktorem od tlumikow motorowych zakupilem zestaw welny nierdzewnej i ceramicznej do wyciszenia



a do reszty zestawu dorzucilem:
- katalizator metalowy MF 200cpsi
- drugi lacznik antywibracyjny
- drugi Vband dla latwiejszego demontazu calosci
- owiniecie bandazem bazaltowym calosci z nadzieja na zmniejszenie wibracji

calosc po kilkunastu motogodzinach wygladala tak:



Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 7 miesiąc temu #333

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
wspawane gniazdo AFRu pozwolilo w koncu na poprawne strojenie po ponad pol roku jazdy :blink: od momentu zmiany wtrysku. MTX-L okazal sie gniotem, wiec postawilem na polski produkt i w polaczeniu z uzywana LSU 4.9 zmontowalem zestaw ktory jest chyba najtansza na rynku opcja kontrolera AFR :cheer:

zrobilem korekte mapy VE wg wskazowek kolegi Div i jest chyba lepiej :evil: pojezdze chwile i przy najblizszej okazji zrobie jakas hamownie, chociaz troche mi szkoda podwojnej stawki za naped quattro dlatego chyba zaczekam na zmiane kompletnie zregenerowanej drugiej glowicy po malym portingu i bardziej wydajnym walku ssacym z ABFa.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 6 miesiąc temu #340

  • Zukowaty
  • Zukowaty Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 9
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wrzuć proszę linka do tego kontrolera szerokopasmówki bo tamten odnośnik już umarł.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 6 miesiąc temu #341

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
zawsze mozna wyszukac w zakonczonych ;)

zakonczona aukcja
Za tę wiadomość podziękował(a): Zukowaty

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 5 miesiąc temu #350

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
wskazowka z przeniesieniem czujnika temperatury zasysanego powietrza sprawdzila sie. glowna wine zebral owiniety kolektor wydechowy ktory usmazyl izolacje na przewodach TPSa i IAT. troche ogarnelo mnie zdziwienie gdy w pewnym momencie silnik zaczal nierowno pracowac, a po podlaczeniu laptopa okazalo sie ze czujnik wskazuje 110st.C temp w dolocie :evil: przenioslem czujnik blizej filtra za oslona termiczna i teraz jest ok, ale bede musial pomyslec jeszcze nad oslona kolektora wydechowego by nie podgrzewal nadmiernie ssacego..

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 8 lata 5 miesiąc temu #351

  • piter123
  • piter123 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
możesz udzielić info u jakiego producenta idzie dostać ten kontroler afr ? link z alle jest martwy całkowicie a internety milczą :(

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena