Witamy,
Gość
|
TEMAT:
EE3+ 1.8t AEB 7 lata 5 miesiąc temu #1313
|
Witam wszystkich forumowiczów
Mam kilka pytań odnośnie podłączenia sterownika EE3+ w wyżej wymienionym silniku. Temat pewnie wałkowany milion razy, widziałem już projekty z tym silnikiem, wystrojone na tym sterowniku, więc wiem że się da. Ale do rzeczy. Najbardziej nurtuje mnie kwestia sygnału z wału. Jest on podawany do sterownika za pośrednictwem triggera. Widziałem że ludzie montując ten sterownik wykonują trigger np 60-2, montują go np do koła pasowego na wale, do tego idzie czujnik i wszystko gra. Mam kilka pytań odnośnie tego rozwiązania. 1. Czy silniki wyposażone w czujnik położenia wału też trzeba uzbrajać w trigger 60-2 i czujnik? Czy mogę podłączać pod ten co znajduje się seryjnie na wale? 2. Jeżeli trzeba montować trigger, to musi on być "zgrany" z górnym martwym położeniem tłoka? Chodzi mi o to, czy w momencie gdy wycięcia dwóch zębów na triggerze pokrywają się z czujnikiem, to tłok musi być w jakiejś określonej pozycji? 3. Jeżeli jednak można zostawić oryginalny czujnik położenia wału, to ma ktoś informacje jaki typ czujnika posiada mój silnik? Zdjęcie w załączniku. Kolejną kwestię mam wyjaśnioną. Nie chce się bawić w cewki z modułem, jakie aktualnie posiadam, więc pakuje od TFSI, cewki aktywne. Kolejna sprawa. Co z przepustnicą. Czytałem, że EE3+ ma pewne ograniczenia w tym zakresie. Proszę o jakiś model przepustnicy, którą można z powodzeniem podłączyć i cieszyć się płynną regulacją Dziękuje za poświęconą uwagę i proszę nie podchodzić krytycznie do moich pytań. Jestem zdania że każdy się kiedyś uczy Pozdrawiam! |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Lipek.
|
EE3+ 1.8t AEB 7 lata 5 miesiąc temu #1316
|
Przepustnica podejdzie ci od 2E motoru - ja tak mam. Jeśli koło z czujnikiem masz takie, ktorę obsługuje EE to nie ma sensu robić nowego.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 7 lata 5 miesiąc temu #1317
|
AEB ma trigger 60-2 na wale korbowym i czujnik indukcyjny. Nie ma potrzeby go zmieniać.
Za tę wiadomość podziękował(a): Lipek
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 7 lata 5 miesiąc temu #1321
|
I takich odpowiedzi potrzebuje Trigger i czujnik mi odchodzi. Ta przepustnica jest z 2.0 8V np. golf 3?
Mam jeszcze pytanie odnośnie wtryskiwaczy. Jakie polecacie na moce ~300 koni? Co myślicie o chińskich wtryskiwaczach z aliexpress i chińskich turbinach? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 7 lata 5 miesiąc temu #1322
|
Np. Ja mam z Passata b3 do kolektora z a3 agu -p&p
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 7 lata 5 miesiąc temu #1328
|
Co do turbin to albo jakies K04 na dobrym kolektorze albo K04-64 z TFSI ewntualnie jakies gt28 od k64.Opcji jest wiele.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |