Witamy,
Gość
|
TEMAT:
EE3+ 1.8t AEB 3 lata 10 miesiąc temu #2600
|
Wyczytałem, że dla 1,8T jest to 87 st. czyli wychodzi 15 ząbek, dobrze ? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 3 lata 10 miesiąc temu #2601
|
Wydaje mi się, że jest to 84 stopnie czyli 14 ząb. 87 stopni nie jest podzielne przez 6 więc to raczej nie jest fabryczna wartość. Sprawdzę później.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 3 lata 10 miesiąc temu #2602
|
14 ząb
Za tę wiadomość podziękował(a): redwater
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 3 lata 10 miesiąc temu #2605
|
A czy da się podłączyć sterowanie wolnych obrotów do przepustnicy z AGU ? Czy lepiej zostawic org ECU do wolnych, albo przepustnice z passata B3 ?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 3 lata 10 miesiąc temu #2606
|
Nie da się, tam jest silnik prądu stałego, jego sterowanie polega na zamianie polaryzacji tak żeby kręcił się w jedną lub drugą stronę i do tego sygnał trzeba poszatkować PWMem. Zostaje albo zostawić sterowanie dla seryjnego ECU, albo dołożyć zawór elektromagnetyczny sterowany PWM.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
EE3+ 1.8t AEB 3 lata 10 miesiąc temu #2607
|
Ok. Dzięki. Właśnie na schemacie widziałem potencjometr do odczytywania wychylenia silownika wolnych obrotow (teraz juz wiem ze to silniczek), a oprocz tego jest TPS i zastanawiałem się po co tam 2 czujnik, teraz wszystko jasne.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |