Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 10 lata 2 miesiąc temu #47
|
Temat ten traktowany będzie jako lista życzeń. Można w nim wypisywać funkcjonalności, których brakuje w urządzeniu, które wydają się Wam potrzebne i których oczekujecie w przyszłości. Pamiętajcie jednak, że nie wszystkie funkcje mogą być zrealizowane z różnych powodów. Zwykle musi minąć trochę czasu, aby wybrać funkcje, których potrzebuje najwięcej osób. Pamiętajcie, że dodanie funkcjonalności niesie za sobą potrzebę zmiany oprogramowania urządzenia, programu konfiguracyjnego a czasem dokumentów takich jak schematy czy instrukcje. Zatem jest to proces czasochłonny, kosztowny i nie zawsze sensowny. Niemniej jednak fajnie mieć możliwości wpływania na funkcjonalność urządzenia, którego się używa .
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 10 lata 2 miesiąc temu #52
|
Może ja zacznę tą listę tych życzeń
Tak jak pisałem w temacie u GMS-a może flat shift, sterowanie zmiennymi fazami rozrządu VVC ale bardziej to by się przydało w EE3+ wtedy by można posterować vanosy w M50 i silniki VW 1.8 20v. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez MrVspec1.
|
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 10 lata 2 miesiąc temu #54
|
LC aktywowane i wyłączane przez VSS.
Fiesta XR 2i
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 10 lata 3 tygodni temu #61
|
A ja w EE3+ widziałbym boost by gear, oraz połączenie alphaN z speed density - bo mając itb, czy też ostry wałek i duże zawory ssące/kanały, to strojenie po samym speed density może sie czasami okazać niemożliwe, a w juz działajacej dobrze konfiguracji można zyskać na reakcji na gaz.
Pozdr. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 9 lata 2 miesiąc temu #130
|
Ja w EE3+ widzialbym procz wyzszych funkcji
w engine start wartosc dla zaworu idle do jakiej ma go otworzyc by ulatwic start boost control na tym samym pinie co zawor elektromagnetyczny idle i zwiazane z tym zmiany obu procedur knock regulator settings dodanie dolewania paliwa i/lub boost control gdy wykryty stuk dodanie sekwencyjnego wtrysku i instrukcja co i jak polutowac by dodac brakujce końcówki mocy dla wtryskiwaczy failsafe dla czujnikow TPS,IAT,CLT,MAP wydaje mi sie ze do zrealizowania + aktualizacja ECUProg by sygnalizowała uszkodzenie/odłaczenie danego czujnika i pewnie duzo innych |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez RasPl.
|
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 9 lata 3 tygodni temu #165
|
Dla EE3+ :
1) pełny sekwencyjny zapłon dla COP skoro jest 6 wyjść. 2) możliwość konfiguracji koła impulsowego dla czujnika położenia wałka rozrządu, tak aby można było skorzystać z nietypowych, oryginalnych triggerów, tak jak np w moim Mercedes, silnik m103, gdzie na kole zamachowym są trzy zęby rozmieszczone co 120 stopni. Chciałbym móc z tego zrobić referencję dla czujnika wałka rozrządu. Wyjaśniają to fotki: 3) Kontrolka Check Engine w razie trwałego uszkodzenia któregoś z czujników lub wyjście poza zadany w tabeli zakres. 4) Interface bluetooth dla EE3+ i aplikacja na Androida dla podglądu parametrów. 5) Kontrola trakcji, może by się zasugerować tym co oferuje EMU i w jaki sposób działa "Idea jest taka iz mamy mape 3D w funcji obciazenia i maksymalnego przyrostu obrotu dRPM Jezeli przyrost obrotów jest wiekszy niz zalozony nastepuje redukcja momentu obrotowego przez procentowe wycinanie zaplonu. Dla kazdego biegu mozemy zdefiniowac skalar przez jaki bedzie mnozona wartosc dRPM, dzieki zemu uwzglednimy zmienna czulosc algorytmu dla biego. Dodatkowo mozna podlaczyc potencjometr lub przelacznik pozycyjny aby okreslic czulosc algorytmu. Wykorzystywac to bedziemy dla roznych awierzchni lub gd np. spadnie deszcz. Wtedy potrzebujemy wieksza czulosc algorytmu. Mozna takze podpiac sobie diode swiecaca ktora bedzie skazywala gdy nastapi dzialanie algorytmu." Z racji ograniczenia sprzętowego nie wymagałbym potencjometru do regulacji czułości, (choć dodatkowe wejście analogowe 5V jest!) ale tak aby można było czułość zmieniać w EcuProg. Jeśli dało by radę zrobić kontrolke zadziałania kontroli trakcji to fajnie, a jak nie to może kontrolkę w aplikacji na androida. 6) Możliwość nagłego zwiększenia jałowych obrotów o zadaną wartość po podaniu sygnału do jednego z dodatkowych wejść. Miało by to służyć lepszej stabilizacji wolnych obrotów w momencie załączenia kompresora klimatyzacji. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
|
|