Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 11 miesiąc temu #198
|
Dla EE3+ :
flex fuel sensor- wejscie dodatkowe jest, moze wsparcie takiego patentu(2 mapy - plynnie przechodzace)? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 11 miesiąc temu #206
|
W tej chwili w EE3+ dodajemy kolejną mapę VE i możliwość definicji oś obciążenia jako: ciśnienie w kolektorze, położenie przepustnicy lub np. sygnału z przepływki 0-5V. Kolejna mapa VE i możliwość definiowania osi obciążenia pozwoli między innymi na realizację algorytmu Alpha N, obsługi mieszanek paliw, sterowanie doładowaniem w funkcji TPS i wiele innych funkcji.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 11 miesiąc temu #208
|
A czy była by możliwość zrobienia dwóch zestawów map przełączanych z pstryczka (np. dla różnych paliw)?
I / Lub dwóch osobnych całkowitych konfiguracji + mapy, też przełączanych, tak aby móc zabrać EE3+ z jednego auta do drugiego bez podłączania laptopa i wgrywania innego projektu? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 11 miesiąc temu #211
|
To super, a czy w tym roku może jeszcze? Ja bym jeszcze prosił aby algorytm speed density wbo nie działał tylko i wyłącznie z wbudowanym kontrolerem, ale także gdy dostaje sygnał 0-5v z zewnetrzengo, np. jak u mnie z innovate mtx-l Pozdr. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 9 miesiąc temu #253
|
Dla EE3+
Przydała by się tabela dla deadtimes, bo te suwaczki raz, że są ograniczone do 2ms, to dwa punkty dla 6 i 16V to mało. Chciałbym móc wprowadzić np. dla 0280155830 według danych producenta coś takiego: 6V -> 3,80 ms 7V -> 2,95 ms 8V -> 2,33 ms 9V -> 1,93 ms 10V -> 1,62 ms 11V -> 1,39 ms 12V -> 1,20 ms 13V -> 1,05 ms 14V -> 0,92 ms 15V -> 0,82 ms Da się zrobić kolejnej aktualizacji softu? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 7 lata 1 miesiąc temu #1441
|
Dla EE3+
1) Uruchomienie w EcuProg wskazań dla dodatkowego czujnika temperatury. 2) Dwie tablice dwel time dla cewek, osobna dla CRANKING i RUNNING, bo np. dla cewki Bosch 0 221 504 004, jest: Running: [V] [ms] 6,0 6,000 8,0 3,200 10.0 1,904 12,0 1,253 14,0 0,853 16,0 0,752 Cranking: [V] [ms] 6,0 20,000 8,0 8,901 10.0 5,003 12,0 3,749 14,0 2,981 16,0 2,501 3) W przypadku łączenia wtryskiwaczy w dwa banki, możliwość zaznaczenia dla CRANKING pracy jako full-grupa. 4) Możliwość zmiany wyjścia boost valve tak aby działało jak drugie wyjście parametryczne, konfigurowane tak samo jak to pierwsze. 5) Nie używam wejścia Launch control, bo mam automatyczną skrzynię i auto nie jest z przeznaczeniem do sportu. Przydała by się możliwość zmiany wejścia LC na konfigurowalne wejście, na które podany sygnał, spowoduje zwiększenie otwarcia zaworu wolnych obrotów o wpisaną liczbę kroków. Akurat w moim przypadku gdy mam automatyczną skrzynię, stoję w korku z nogą na hamulcu, jest wrzucone D i obroty już spadły o ponad 100 i jeszcze uruchomi się sprężarka klimatyzacji to obroty drastycznie spadają i regulator PID w IDLE nie radzi z tym sobie. W oryginalnym ECU było właśnie takie wejście sterowane sygnałem z kompresora klimatyzacji powodujące wzrost wolnych obrotów. Dla mnie było by to zbawienne. Bo zaczynam już myśleć o wpięciu w obwód silniczka wolnych obrotów jakiegoś rezystora w szereg, którego bym mostkował gdy uruchomi się sprężarka klimy. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|