Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą urlopową firma będzie nieczynna do dnia 03.07.2022 r.

We wishes to announce that we will be out off office until 03 July 2022 because of holiday break.

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: BMW E36 mix.

BMW E36 mix. 6 lata 6 miesiąc temu #215

  • elmo0104
  • elmo0104 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
BMW E36 coupe z silnikiem M54B25 na wiązce z M50Vanos. Obecnie auto jest w fazie końcowej strojenia.

Silnik:
M54B25 wolnossące z kolektorem ssącym M50B25. Sam słupek seryjny(mały porting głowicy). Do tego barany i cały wydech z nierdzewki.

Silnik odpalony na EE3 w konfiguracji wastedSpark oraz wtryskiwacze TwoGroup. Na początku mieliśmy kilka problemów z powodu błędu w schemacie wiązki silnika z programu autodata. Kilkukrotnie uszkodziliśmy EE3 z powodu przebicia iskry gdzieś w wiązce. Przyczyną takiej sytuacji był brak prawidłowej masy z cewek z uzwojeń WN. Temat ogarnięty po rozgrzebaniu całej wiązki i przedzwonieniu każdego kabelka. Vanosami płynnie steruje urządzenie VanosMaster naszej produkcji. Po zakończeniu strojenia wrzucę wykres tego wolnossaka. Projekt typowo do zabawy i latania bokami. Niebawem kolejne auto wyjedzie od nas tym razem na ITB i w trybie (mam nadzieję, że jeszcze w tym roku) Alpha-N.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW E36 mix. 6 lata 6 miesiąc temu #216

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 11
  • Oklaski: 4
Jak tak czytam w różnych miejscach o tych upaleniach EE3+ to się az boję za to zabrać a leży sobie od miesiąca i czeka aż się trigger na laserze wypali.

Ciekawe jak i czy w ogóle jest zabezpieczony tor zasilania w EE3+, np. na wypadek padu regulatora napięcia w alternatorze, bo wiem, że DEC tego nie przeżywa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW E36 mix. 6 lata 6 miesiąc temu #217

  • elmo0104
  • elmo0104 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Te wszystkie uszkodzenia związane są raczej z momentem podłączania samego ee3 do wiązki i pierwszych prób uruchomienia silnika. Szkoda czasu na takie zmartwienia poza tym tuning samochodów nie należy do tanich hobby więc trzeba się liczyć z pewnymi, dodatkowymi kosztami.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW E36 mix. 6 lata 6 miesiąc temu #218

  • Div
  • Div Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 15
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Główną sytuacją upalenia sterownika a raczej jego części są tylko nasze błędy przy podłączeniu, podanie 12v piny np sygnałowe zabija nie tylko ten sterownik ;)

Jakiego macie krokowca, PWM 2pinowy czy 3pinowiec? I jak chodzi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW E36 mix. 6 lata 6 miesiąc temu #221

  • kris4cars
  • kris4cars Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 26
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Kto nie ryzykuje ten nic nie osiągnie :D czasami trzeba coś popsuć aby na przyszłość wiedzieć :]
Ja np upaliłem det2 i to na amen bo zachciało mi się podpinać btm-222. Niestety soft na PC tego nie ogarnia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

BMW E36 mix. 6 lata 6 miesiąc temu #222

  • elmo0104
  • elmo0104 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Zawór wolnych obrotów mamy magnetyczny z dwoma uzwojeniami, jedno domykające a drugie otwierające. To pierwsze zasilane napięciem z aku przez opornik. Drugie zaś sterowane z ee3. Działa wyśmienicie. Zawór 3-pinowy.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 6 miesiąc temu przez elmo0104.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena