Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

BMW E36 mix. 8 lata 4 miesiąc temu #223

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Jak długi masz przewód do Mapa i jakiej średnicy? Nie masz zwłoki w AFR(= robi się ubogo) przy powiedzmy nagłym wciśnięciu gazu na wolnych? Nie mowie tutaj o strzale w dolot, co oznacza ze jest mega ubogo, ale o sytuacji jak u mnie gdy mam afr 13,5 na wolnych i dam nagle ze 30-40% gazu i już na ułamek sekundy jest 16,5-17 i potem spada niżej, i czuć że motor chce tego paliwa i nie wkręca się jak powinien.
Tps acc.enrichment mi nie działa przy tak małych uchyleniach przepustnicy :angry:

P.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW E36 mix. 8 lata 4 miesiąc temu #224

  • elmo0104
  • elmo0104 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
Przewód do map sensora ma około 1.5 metra średnicy 2mm w śroku. Jest to przewód przelewowy od wtryskiwaczy diesla taki czarny w oplocie parcianym. Nie mam takich objawów jak u Ciebie aczkolwiek ten samochód jest do zabawy i w sumie jeździ się nim głównie na WOT i takie braki prawidłowego AFR przy małych wciśnięciach gazu sa pomijalne z uwagi na niewielki czas przebywania w tej części mapy. Spróbuj w mapie Acc enrichment wpisać wyższą wartość w drugiej komórce(w pierwszej nie bo na zamkniętej przepustnicy będzie dolewać).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW E36 mix. 8 lata 4 miesiąc temu #225

Jak wyżej, podbij wyżej drugą komórkę, nawet możesz trzecią, nikt nie powiedział że KONIECZNIE musi być liniowy przyrost.
Albo masz coś nie tak z mapą VE

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW E36 mix. 8 lata 4 miesiąc temu #226

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Elmo - no właśnie teraz wychodzi na to że wszyscy to pomijają, bo jak auto generalnie działa, ma moc itp. to jest już dobrze...
Z acc.enrichement już próbowałem wszystkiego, i w moim przypadku działa tylko w momencie szybkiego przepinania biegu, czyli nagła zmiana TPS 0-100%, Gdy chce jechać trochę szybciej niż normalnie, bez WOT, to nie mam wzbogacania po TPS poniżej 40% /sekundę. Problem zgłaszałem Przemkowi i faktycznie jest coś na rzeczy, bo ma to być poprawione w następnym sofcie.

Mój przewód ma niecały metr, głównie z 4mm tekalana i się poprawiło względem początkowych 2mm i całkowicie silikonowego przewodu. Najidealniej byłoby zrobić MAP od razu na kolektorze, ale to wtedy musiałby być wyjęty z sterownika i poprowadzony osobną wiązką.

Div - mapa VE na PB już dograna na 1 barze, wczoraj coś stroiłem nawet z mixem etanolu.
Mój problem po prostu polega na tym że mam punkt odniesienia do pracy tego silnika na gaźnikach, i liniowy przyrost jest po prostu konieczny w moim przypadku, bo inaczej silnik nie idzie do obrotów jak trzeba.

P.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Killme.

BMW E36 mix. 8 lata 4 miesiąc temu #227

  • tom cio
  • tom cio Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 0
Elmo ten przewód przelewowy w oplocie lepiej wymienić, miałem u siebie i ciągle pękał na końcach, przez co wiadomo MAP wariował. Teraz mam gumowy w oplocie i jest ok.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

BMW E36 mix. 7 lata 4 miesiąc temu #720

Daj do siebie jakiś namiar, interesuje mnie twoje urządzenie do sterowania "vanosami" ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena