Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Podłączenie EE3+ M104 3.2 7 lata 3 miesiąc temu #774

  • Shadow555
  • Shadow555 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam
Jestem świeży w temacie tego typu ecu z trąd nasuwają się pytania na które mam nadzieje znajdę tutaj odpowiedź.
Jestem w posiadaniu ee+ ign 8CH a silnik który chcę na nim uruchomić to Mercedes R6 M104 3.2 24v na elektronicznym wtrysku. Do koła zamachowego został wspawany wieniec 60-2 i pozostał oryginalny czujnik położenia wału na dwa piny (podpięty pod A1,A2)
Do tego podpiąłem jeszcze czujnik temperatury powietrza oraz położenia przepustnicy w sposób widoczny na obrazku.
podłączyłem szerokopasmową sonde lambda lsu 4.9 oraz oryginalne wtryski w fullgrupie (bez żadnych oporników)
Fajkocewki od renault na dwa piny podpiąłem bezpośrednio do wyjść coil 1-6
Czy wszystko robie dobrze ?
Czy potrzebuje podpiąć coś więcej do uruchomienia (np. temp płynu czy czujnik położenia wałka) ?
Rozumiem że zmienne fazy rozrządu mam rozwiązać na wyjściach funkcyjnych przez przekaźnik ?
Czy ee+ powinno być wykrywane pod komputerem bez podłączenia do zasilania ?

Z góry dziękuje za wszelką udzieloną pomoc. Każda sugestia mile widziana.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Shadow555.

Podłączenie EE3+ M104 3.2 7 lata 3 miesiąc temu #777

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Cześć. Cewki trzeba podpiąć do wyjść COIL1, COIL2, COIL3 i COIL5, COIL6, COIL7, a nie kolejno od 1 do 6. Jednocześnie odpalane są wyjścia COIL1 i COIL5, COIL2 i COIL6, COIL3 i COIL7. Można też poczekać na nowy soft, który wyjdzie w tym tygodniu i będzie można przypisywać wyjścia do zdarzeń zapłonowych i wtedy może zostać podłączenie takie jak opisałeś.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie EE3+ M104 3.2 7 lata 3 miesiąc temu #783

  • Shadow555
  • Shadow555 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0
Dzięki za odpowiedź.
W takim razie czekam na soft bo i tak muszę rurę kolektorową pod sondę lambda wyspawać. Po za tym wszystko ładnie polutowane więc szkoda ruszać. Dodam jeszcze że silnik siedzi w budzie w201 także troszkę jest do porobienia.
Mam rozumieć że reszta jest OK ? I nic więcej nie potrzeba ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie EE3+ M104 3.2 7 lata 3 miesiąc temu #808

  • Shadow555
  • Shadow555 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wcześniej zadałem pytanie czy EE ma być podłączone do zasilania żeby było wykrywane ale nie uzyskałem odpowiedzi. Teraz po podłączeniu do instalacji auta dalej nie jest wykrywane w programie. Dodam jeszcze że sterowniki do kabla instalują się normalnie. Co może być nie tak ? Port cos misi być ustawiony na jakiś konkretny ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie EE3+ M104 3.2 7 lata 3 miesiąc temu #809

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Sterownik musi być zasilony (EGU GND, POWER GND i +12V) nic więcej specjalnego nie trzeba robić. Żadnych specjalnych ustawień portu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Podłączenie EE3+ M104 3.2 7 lata 3 miesiąc temu #817

  • Shadow555
  • Shadow555 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 7
  • Otrzymane podziękowania: 0
Dzisiaj sprawdziłem na szybko i okazało się że wysunął mi się trochę + z wtyczki. Prawdopodobnie to on nie łączył. Na dniach będę zabierał się za odpalanie. Czy jest gdzieś dostępny jakiś przykładowy projekt na którym mógł bym odpalić ? Może ktoś udostępni swój ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena