Witam.
Czy jest możliwość zamontowania Micro do Transportera T4 2,5 benzyna? Silnik ACU.
W oryginale siedzi Digifant z wbudowanym mapsensorem, pełnym TPS, IAT, CLT, zaworem wolnych obrotów PWM.
Hall w rozdzielaczu na wałku rozrządu (5 okienek bez identyfikacji cylindrów). Cewka z wbudowanym wzmacniaczem. Wtrysk full group (5 wtrysków po 15-20 ohm każdy - spięte w jedną kostkę wychodzącą z listwy paliwowej, czyli bez przeróbek plastikowej listwy, której niechciałbym przerabiać, mogę użyć jednego wyjścia na wtrysk z komputera). Dwa czujniki spalania stukowego. Sonda lambda z grzaniem. Mam też dodatkowo sondę szerokopasmową z kontrolerem. W samochodzie jest klima (czyli dobrze by było, gdyby można było podbić jałowe przy włączaniu).
Czy da radę to wystroić prawidłowo na tym zestawie? Zależy mi na normalnie, bezproblemowo działającym aucie. W lato i w zimę.
Na chwilę obecną zamontowany LPG na BLOSie (wyregulowany na sondzie szerokopasmowej) + dodatkowo krokowiec przed BLOSem (co podobno się nie sprawdza, ale mi jakoś udało się to wszystko pogodzić i jeździ dobrze, a pali mniej). W przyszłości (na nowym ECU) chciałbym założyć wtrysk gazu. Dobrze by było, gdyby była możliwość przełączania dwóch map zapłonu (dla benzyny i dla LPG).
W przyszłości biorę też pod uwagę możliwość zmiany rozdzielacza na COP (jeśli to warte zachodu).
Będę wdzięczny za odpowiedź i ewentualne sugestie.
Pozdrawiam
Dymi