Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

VFTS - strojenie 6 lata 4 miesiąc temu #1810

  • Gacekk
  • Gacekk Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 4
Żeby to miało ręce i nogi musiałbyc mieć wgląd na afr bo tak to wróżysz z fusów i co chwile możesz motor uwalać. Poprzęglądaj w necie jak wygląda większość map afr przy silniku n/a i tym się sugeruj zmieniając komórki w mapie VE.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1811

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
wiesz, mapy to jedno ale po co jest cała reszta konfigóratora ?
naprawdę przydały by się polskie opisy :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1812

  • Gacekk
  • Gacekk Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 4
a z czym masz problem? No jednak wszystko ma wpływ na działanie silnika

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1819

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
generalnie mamy jakieś możliwości korekcji wtrysku, mamy możliwość korekcji zapłonów, wzbogacenie mieszanki - rozruch , wolne obroty czy procedurę startu :)
jest tego trochę a wszystko po brytyjsku

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 3 miesiąc temu #1827

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Na przykład to na początek, pozycja 2, 4 oraz 6 z wykresam spadku opuźnienia zapłonu podczas startu w zależności od temperatury czy co ?
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 2 miesiąc temu #1832

  • Gacekk
  • Gacekk Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 4
2 - jednorazowy czas wtrysku po włączeniu zapłonu (pojedyncze psiknięcie)
4- otwarcie zaworu wolnych obrotów przy odpalaniu
6- czas wtrysku przy odpalaniu w zależności od temp. silnika
Za tę wiadomość podziękował(a): Adam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena