Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

VFTS - strojenie 6 lata 4 miesiąc temu #1789

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam,

Zdaję sobie sprawę że właściwe wystrojenie Micro oraz innych sterowników, jakiekolwiek one by nie były, powinno odbywać się w warunkach kontrolowanych czyli na hamowni. Ale zanim do niej dotrę to muszę zmienić przyśpieszenie zapłonu (i nie tylko) bo silnik nie chce mi się wkręcać pod obciążeniem, kicha, prycha i strzela (aż nie miło).

W którym miejscu mogę zrobić korektę mapy zapłonu i jak ją uaktywnić? na mapie (tej cyfrowej) czy w konfigóratorze.

Zestaw ustawień, które mi Pan ustawił są OK ale tylko na postoju.

Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 4 miesiąc temu #1792

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Niekoniecznie musi to być zapłon. Kichanie i prychanie może być też spowodowane ubogą mieszanką (łatwo sprawdzić zwiększając wartość parametru ReqFuel). Jeżeli chodzi o kąt zapłonu to można edytować główną mapę Ignition map. Większe wartości to większy kąt wyprzedzenia zapłonu. Można zaznaczyć mapę i na klawiaturze naciskać +

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Kucza.

VFTS - strojenie 6 lata 4 miesiąc temu #1793

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
będę próbował :)
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 4 miesiąc temu #1795

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
popróbowałem i muszę przyznać że sprawia mi to radochę :)

niesamowita sprawa, tu klik, tam klik i przyrost mocy jest odczuwalny na każdej części ciała :)

spowolniłem mapę zapłonu ale ilość paliwa zwiększyłem

pali jak smok ale jaka radocha :) muszę jechać na strojenie komputerowe na hamowni :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 4 miesiąc temu #1807

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Na hamownię nie dojechałem. Podczas prób "obwodnicowych" przegrzałem trochę silnik i poleciała uszczelka pod głowicą.
Uszczelkę wymieniłem i znowu jest dobrze.

Problem mam z ustawieniem paliwa, jeśli zubożę mieszankę (Req fuel) do 4,0 to silnik pięknie pracuje na wolnych obrotach ale się nie wkręca, jeśli wzbogacę mieszankę do 7,5 to silnik zaczyna trochę szczekać na wolnych obrotach ale za to bardzo ładnie się wkręca. Ale jeszcze to nie to.

Natomiast dzisiaj podczas prób silnik kilka razy się "zawahał" a program na komputerze się zawiesił i wyskoczył kod błędu 123 de bug 0 jeśli dobrze pamiętam, nie umiałem zrobić "prt sc" podczas jazdy.

zatrzymanie programu na zdjęciu :(

Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 6 lata 4 miesiąc temu #1808

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
i jeśli to możliwe to prosił bym o jakieś wytyczne jak ustawić dawkowanie paliwa żeby nie zalewało silnika przy przyśpieszaniu :)

przyznam się że nie rozumiem co najmniej połowy funkcji - być może z racji tego że jest w języku angielskim :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena