Jest na forum soft pod pops&bang ale nie robi dobrze
poza tym jak go wgrałem to AFR nie działa wtedy na szerokopasmówce i nie wiem czy ma być aktywowany launch control (nawet jako switch input ) bo i tak nie strzelał jak hamowanie było silnikiem .
Bardziej by leżało gdyby było więcej wyjść i wejsc AUX a nie tylko jedno wyjście programowalne.
i np jakaś korekcja mówię tu głównie o użytkownikach z AC.
Albo wejścia AC pressure i wyjście na przekaznik sprzęgła, bo sterowanie jest już z jednego wyjścia programowalnego po temp wody itp. i dodanie np add 200 obr./min gdy AC ON oraz gdy wiatraki się włączaja po temp wody ( oprócz PID-a w ustawieniach krokowca ) ,no i jak nie ma ciśnienia w układznie nie włączy klimy. Oraz wiadomo jak jest WOT to AC off.
Przydał by się jakiś pseudo moduł chceck z wyjśćiem aby był jakiś raport podobnie jak w emu ( raport wbo2 , clt, tps itp ) i jakiś wtedy safe mode że zapłon cofnięty , odcinka do xxxx itp. bo niby wszystko działa ale nie wiesz kiedy coś się uszkodzi a jazda z lapkiem cały czas mija się z celem.
Ale wątpie aby się udało to zrobić , bo to ingerencja w elektronikę , dodanie więcej tranzystorów , chociaż gdyby udało się wyjścia COIL/IGN zrobić programowalne bo nie muszą być sztywnie do zapłonu a w tabelach wyjść zapłnu zrobić "none" jak się z nich nie korzysta , modyfikacja softu.
Patrząc na pinout oprócz tych które muszą być mamy 4ry piny niewykorzystane w dużej wtyczce (2e,1h,3j,3k)
Dawniej miałem VEMS-a ale sprzedałem z silnikiem i tam było przypisywanie wyjść ( zapłonem sterowałem z wyjścia stepper na cewkę z lanosa )